Половина українців не володіють цифровими навичками

Теми:
12 млн українців не можуть користуватися сучасними додатками та сервісами
Цифрові навички населення України

Новий Порядок організації інклюзивного навчання: основне

Понад 50% українців не володіють цифровими навичками через що не можуть користуватися додатками та сервісами, які були розроблені під час пандемії.

Таку інформацію презентувала керівниця «Інституту інноваційного врядування» Анна Мисишин під час прес-конференції «Цифрові права чи громадське здоров’я: підвищення обізнаності про цифрові права під час пандемії COVID-19», яка відбулася на базі Укрінформ.

Як вона відзначила, пандемія підняла на поверхню численні проблеми з цифровою нерівністю в Україні.

«Ми побачили, що дуже багато людей не змогли користуватися тими сервісами та додатками, які були розроблені, щоб подолати пандемію та запобігти поширенню COVID-19. Зокрема, згідно з дослідженням, 53% українців не володіють цифровими навичками, вони володіють ними нижче базового рівня. Проблема також в тому, що 12 млн українців не користуються сучасними смартфонами, через що вони не можуть користуватися додатками та сервісами, які були розроблені під час пандемії», — розповіла Анна Мисишин.

Окрім того, вона наголосила, що ще однією проблемою нерівності став доступ до сервісів та додатків для людей з інвалідністю. В Україні досі немає законодавства, яке відповідало б директиві ЄС про цифрову доступність мобільних додатків та сервісів. Аналіз найбільших цифрових платформ та сервісів в Україні показав, що 95% таких сервісів недоступні для людей з інвалідністю.

Зокрема, керівниця «Інституту інноваційного врядування» повідомила, що під час дослідження аналізувалися три цифрові послуги: можливість подати заяву онлайн на отримання одноразової матеріальної допомоги ФОП та найманим працівникам, подати онлайн-заяву на матеріальну допомогу тим, хто втратив через пандемію роботу, та мобільний застосунок для відстеження дотримання умов самоізоляції «Вдома».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
903

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. Як проектують штатний розпис дошкільного закладу
50165

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді