У закладах середньої освіти почали приділяти більше уваги психологічному комфорту учнів
Безпечність приміщень і території: п’ять документів-доказів
У закладах освіти на всій України почали приділяти більше уваги психологічному комфорту дітей та розробляти власні антибулінгові політики.
Таку інформацію повідомив директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти Юрій Вергун у ході вебінару «Що нового в інституційному аудиті шкіл».
Як він відзначив, за результатами інституційних аудитів у закладах загальної середньої освіти можна виокремити низку позитивних тенденцій.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Окрім того, Юрій Вергун виокремив і те, що вчителі планують свою викладацьку роботу та адаптують навчальні програми до особливостей конкретних класів, підвищують увагу до формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь.
Зокрема, значно зріс рівень використання педагогами цифрових технологій в освітньому процесі.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?