Безпечність приміщень і території: п’ять документів-доказів
У закладах освіти на всій України почали приділяти більше уваги психологічному комфорту дітей та розробляти власні антибулінгові політики.
Таку інформацію повідомив директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти Юрій Вергун у ході вебінару «Що нового в інституційному аудиті шкіл».
Як він відзначив, за результатами інституційних аудитів у закладах загальної середньої освіти можна виокремити низку позитивних тенденцій.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Окрім того, Юрій Вергун виокремив і те, що вчителі планують свою викладацьку роботу та адаптують навчальні програми до особливостей конкретних класів, підвищують увагу до формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь.
Зокрема, значно зріс рівень використання педагогами цифрових технологій в освітньому процесі.