Запрошуємо до участі в конкурсі «Арт-багаж: педагогічні знахідки»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс має на меті відкрити імена талановитих музичних керівників, виявити цікаві ідеї щодо музичного виховання дошкільників та ознайомити читачів журналу «Музичний керівник» з практичними розробками найкреативніших педагогів України

Шановні музичні керівники!

Редакція журналу «Музичний керівник» запрошує всіх охочих до участі в конкурсі «Арт-багаж: педагогічні знахідки». Він має на меті відкрити імена талановитих музичних керівників, виявити цікаві ідеї щодо музичного виховання дошкільників та ознайомити читачів журналу з практичними розробками найкреативніших педагогів України.

Вас обтяжує фахова рутина, а натомість фонтанують нестандартні ідеї щодо музичного розвитку дітлахів? А може деякі з цих ідей ви вже встигли втілити в життя і отримали схвалення колег, вихованців, батьків? Якщо так — новий конкурс саме для вас: тих, хто розпізнав у собі прихованого художника, здатного на яскраві відкриття у професії. Поділіться з нами своїми педагогічними знахідками і, можливо, «мелодія» саме вашого досвіду стане провідною в «симфонії» музичного виховання українських дошкільників майбутнього!
Конкурсні роботи редакція журналу  «Музичний керівник» приймає з 1 березня по 31 травня 2016 року. Вони мають бути оформлені відповідно до правил оформлення конкурсних робіт.

Ознайомитися з положенням про конкурс та завантажити заявку на участь у конкурсі можна тут.

Тетяна КУЛІШКО,
головний редактор журналу «Музичний керівник»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
19

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді