Конкурс має на меті відкрити імена талановитих музичних керівників, виявити цікаві ідеї щодо музичного виховання дошкільників та ознайомити читачів журналу «Музичний керівник» з практичними розробками найкреативніших педагогів України
Шановні музичні керівники!
Редакція журналу «Музичний керівник» запрошує всіх охочих до участі в конкурсі «Арт-багаж: педагогічні знахідки». Він має на меті відкрити імена талановитих музичних керівників, виявити цікаві ідеї щодо музичного виховання дошкільників та ознайомити читачів журналу з практичними розробками найкреативніших педагогів України.
Вас обтяжує фахова рутина, а натомість фонтанують нестандартні ідеї щодо музичного розвитку дітлахів? А може деякі з цих ідей ви вже встигли втілити в життя і отримали схвалення колег, вихованців, батьків? Якщо так — новий конкурс саме для вас: тих, хто розпізнав у собі прихованого художника, здатного на яскраві відкриття у професії. Поділіться з нами своїми педагогічними знахідками і, можливо, «мелодія» саме вашого досвіду стане провідною в «симфонії» музичного виховання українських дошкільників майбутнього!
Конкурсні роботи редакція журналу «Музичний керівник» приймає з 1 березня по 31 травня 2016 року. Вони мають бути оформлені відповідно до правил оформлення конкурсних робіт.
Ознайомитися з положенням про конкурс та завантажити заявку на участь у конкурсі можна тут.
Тетяна КУЛІШКО,
головний редактор журналу «Музичний керівник»
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.