Збереження інформаційної тиші сприятиме безпеці організації і проведення тестування

Стратегії успішної комунікації керівника
В Українському центрі оцінювання якості освіти напередодні розсилки учасникам НМТ запрошень на тестування наполегливо рекомендують вступникам публічно не розголошувати дату та місце проведення тестування.
Насамперед відповідне прохання від УЦОЯО зумовлене необхідністю збереження інформаційної тиші з міркувань безпеки організації тестування.
«Наполегливо рекомендуємо не розголошувати, де й коли проходитиме тестування, адже від цього може залежати безпека всіх його учасників», — наголошують в Українському центрі.
Нагадаємо, що учасники основної сесії національного мультипредметного тесту мають отримати запрошення на тестування не пізніше 26 травня.
Відповідне запрошення міститиме інформацію про дату, час (за Києвом) і адресу екзаменаційного центру, в якому вступник проходитиме тестування.
Експерт підготувала приклади наказів про щорічну відпустку — індивідуального та зведеного.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту