Наша країна отримала від природи безцінний дар — море. А чи сповна ми усвідомлюємо значення цього дару? Чи відчуваємо відповідальність за його збереження й розумне використання? Імовірно, ні. Тож необхідно розкрити дошкільникам важливе значення моря та його мешканців для життя кожної окремої людини, нашої країни та людства в цілому. Про те, як це зробити, — у вступній статті у липневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».
Традиційно у журналі подано комплекс матеріалів до теми: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні, плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали на картках картотеки.
На кольорових сторінках журналу — одразу кілька морських майстер-класів: із виготовлення скарбнички для коштовностей, різноколірних восьминіжок та об’ємних рибок. Також на цих сторінках ілюстрація до теми, асоціативна карта та віршована казка із ілюстрацією до неї.
Літературний проект до морської теми розробили на основі веселої, динамічної та повчальної казки Оксани Кротюк «Весела казка Чорного моря». Змістові напрями літературного проекту та особливості їх проживання з дошкільниками — теж у цьому числі.
Важливе завдання педагогів під час проживання теми — прищепити дітям любов до величного дару природи — моря. Тут у пригоді вихователям стане мистецтво, що оспівує мінливу красу та грізну силу моря. Поради педагогами щодо того, як створити у групі «морську атмосферу» за допомогою розглядання з дошкільниками репродукцій картин відомих мариністів, слухання звуків моря та красивих поетичних образів — на сторінках липневого числа журналу.
Докладніше про все це, а також конспекти занять для дошкільників «Таємниці моря», «Куди зникає вода з моря» та пам’ятка для батьків «Як організувати цікавий відпочинок дитини на морі» — у сьомому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».