Буде спрощено умови вступу до українських вишів для кримських випускників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України розроблятиме механізм, що надаватиме змогу кримським абітурієнтам вступити до вишів, що знаходяться на підконтрольній українськй владі території

Міністр освіти та науки Сергій Квіт повідомив, що випускники з Криму зможуть вступати до українських університетів, але після внесення змін до законодавства, передає Укрінформ.

«Ми повинні попрацювати над тим, який статус будуть мати кримські випускники. Очевидно, що цей законопроект повинен адресуватися цілком Криму. Ми будемо працювати кілька наступних місяців, щоб вчасно прийняти всі норми нового закону, які будуть стосуватися саме випускників кримських шкіл»,  — зазначив Квіт.

За словами С. Квіта, поки невідомо скільки абітурієнтів з Криму подали заяви до українських вишів цього року, міністр наголосив, що остаточна статистика буде відома тільки після закінчення вступної.

Наразі триває зовнішнє незалежне оцінювання для випускників  з анексованого Криму , його подовжено до 27 липня.

Як повідомив заступник міністра освіти і науки України Олег Дерев'янко, для кримських випускників також подовжено  термін отримання українських атестатів про середню освіту — до 1 вересня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282453

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
52

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110424

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді