Міністр освіти розповів, які завдання МОН реалізовуватиме найближчим часом

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий розповів про пріоритетні завдання МОН й виклики перед освітньою системою, які треба вирішити негайно.

Концепція безпечних закладів: що включає

Вивести в аудиторне навчання максимальну кількість дітей всюди, де це можливо. Онлайнове навчання, за його словами, упускає величезні сегменти, важливі для формування особистості, зокрема соціалізацію та розвиток м’яких навичок.

Забезпечити укриття у всіх закладах освіти, де буде відновлено аудиторне навчання. За словами міністра, зараз найпростіші укриття має 55—66 % шкіл. МОН має субвенцію 1,5 млрд грн, яку отримають територіальні громади.

Організувати якісне онлайн-навчання там, де неможливо навчатися офлайн із безпекових причин. Міністр наголошує саме на якості, оскільки зараз є проблеми із цим. Викликом є і те, що, з одного боку, онлайн-навчання спонукає дітей перевищувати санітарні норми перебування з гаджетами, і з іншого — не всі діти й учителі мають ці гаджети, відповідне обладнання й доступ до якісного інтернет-зв’язку.

Спростити навчання дітей, які перебувають за кордоном. Міністр зазначив, що діти хочуть отримати українські атестати, тож паралельно продовжують навчатися і в українських закладах освіти. Оскільки вони перенавантажуються, то вихід МОН бачить у тому, щоб залишити унікальні українські предмети, а універсальні — перезараховувати.

Підвищити заробітну плату, змінити модель оплати праці педагогічних працівників закладів освіти. Чи користуватимуться тарифною сіткою, чи виходитимуть з неї, який принцип підвищення буде, яка пріорітизація? Над шляхами МОН активно працює.

 

 

Джерело: Практика управління дошкільним закладом

Підготовлено відповідно до ефіру програми «Сніданок з 1+1» від 13.04.2023 за участю міністра освіти і науки України Оксена Лісового.

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329469

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260433

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1596

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
163

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
457

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді