Міністр освіти розповів, які завдання МОН реалізовуватиме найближчим часом

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий розповів про пріоритетні завдання МОН й виклики перед освітньою системою, які треба вирішити негайно.

Концепція безпечних закладів: що включає

Вивести в аудиторне навчання максимальну кількість дітей всюди, де це можливо. Онлайнове навчання, за його словами, упускає величезні сегменти, важливі для формування особистості, зокрема соціалізацію та розвиток м’яких навичок.

Забезпечити укриття у всіх закладах освіти, де буде відновлено аудиторне навчання. За словами міністра, зараз найпростіші укриття має 55—66 % шкіл. МОН має субвенцію 1,5 млрд грн, яку отримають територіальні громади.

Організувати якісне онлайн-навчання там, де неможливо навчатися офлайн із безпекових причин. Міністр наголошує саме на якості, оскільки зараз є проблеми із цим. Викликом є і те, що, з одного боку, онлайн-навчання спонукає дітей перевищувати санітарні норми перебування з гаджетами, і з іншого — не всі діти й учителі мають ці гаджети, відповідне обладнання й доступ до якісного інтернет-зв’язку.

Спростити навчання дітей, які перебувають за кордоном. Міністр зазначив, що діти хочуть отримати українські атестати, тож паралельно продовжують навчатися і в українських закладах освіти. Оскільки вони перенавантажуються, то вихід МОН бачить у тому, щоб залишити унікальні українські предмети, а універсальні — перезараховувати.

Підвищити заробітну плату, змінити модель оплати праці педагогічних працівників закладів освіти. Чи користуватимуться тарифною сіткою, чи виходитимуть з неї, який принцип підвищення буде, яка пріорітизація? Над шляхами МОН активно працює.

 

 

Джерело: Практика управління дошкільним закладом

Підготовлено відповідно до ефіру програми «Сніданок з 1+1» від 13.04.2023 за участю міністра освіти і науки України Оксена Лісового.

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22087

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді