Як провести тарифікацію педагогів
Переважна більшість батьків і вчителів не схвалюють ідею проведення додаткового «реабілітаційного навчального року» через необхідність компенсації прогалин у навчанні, що зумовлені пандемією та війною.
Таку інформацію зазначено в результатах дослідження, яке було проведено аналітичним центром Cedos на замовлення благодійного фонду savED. Дослідження присвячено впливу війни на українські школи.
Як вважає значна кількість вчителів, проведення додаткового навчального року може супроводжуватися зменшенням або втратою інтересу до навчання в учнів.
Зокрема, вчителі характеризували проведення додаткового року як «крок назад» або «втрату часу».
Також освітяни висловлюють побоювання, що розгортання подій під час повномасштабної війни непередбачуване, і якщо умови навчання не зміняться, то цей реабілітаційний рік не буде вирішенням, бо доведеться його повторювати знову та знову, а тому, на їхню думку, проведення «реабілітаційного року» є недоречним.
Проте ті респонденти, які навчалися на дистанційній формі, зазначають, що додатковий рік очного навчання міг би покращити освітні результати школярів.
Заяви: як оформлювати та реєструватиВчителі зауважують, що проведення реабілітаційного року може бути допустимим не на системному рівні, а як індивідуальний захід за рішенням батьків в окремих випадках.
Окрім того, 72% батьків вважають, що потрібні додаткові заходи для компенсації прогалин у знаннях і навичках їхніх дітей, зумовлених пандемією і війною.
Більшість опитаних батьків серед можливих додаткових заходів називають додаткові заняття — групові з учителями у школі (59% респондентів), індивідуальні з учителями у школі (49%) або з репетиторами (37%), та самостійне або з допомогою родини опрацювання матеріалу вдома (35%).
Та лише до 10 % батьків обрали такі заходи як продовження та повторення навчального року.
Детальніше ознайомитися з дослідженням про зміни в освітньому середовищі за останні роки можна в прикріпленому документі.