Всесвітня продовольча програма ООН забезпечить 50 % гарячого харчування учням 1-4 класів Київщини

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО
Нещодавно Міністерство освіти і науки та Всесвітня продовольча програма ООН в Україні підписали Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю щодо реалізації програми харчування в закладах освіти.
Таку інформацію опублікували на сайті Кабінету Міністрів.
Насамперед Всесвітня продовольча програма є провідною гуманітарною програмою ООН, спрямованою на допомогу в боротьбі з голодом. Меморандум визначає засади співробітництва між Міністерством та Всесвітньою продовольчою програмою у сфері реалізації реформи харчування в закладах освіти.
Відповідно до плану реалізації Меморандуму, Всесвітня продовольча програма зможе забезпечити 50% від кількості порцій гарячого харчування для учнів 1-4 класів у Київській області.
«Наразі ми визначили 58 пілотних закладів освіти у Київській області для запуску нашої програми, проте не плануємо на цьому зупинятися. Незабаром вже буде 600 шкіл, у яких забезпечимо учнів гарячим харчуванням. Ми будемо розвивати підтримку ще більше», — наголосив Метью Голлінгворт, директор Всесвітньої продовольчої програми ООН в Україні.
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця