ООН сприятиме розвитку шкільного харчування в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Всесвітня продовольча програма ООН забезпечить 50 % гарячого харчування учням 1-4 класів Київщини

Розвиток шкільного харчування

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Нещодавно Міністерство освіти і науки та Всесвітня продовольча програма ООН в Україні підписали Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю щодо реалізації програми харчування в закладах освіти.

Таку інформацію опублікували на сайті Кабінету Міністрів. 

Насамперед Всесвітня продовольча програма є провідною гуманітарною програмою ООН, спрямованою на допомогу в боротьбі з голодом. Меморандум визначає засади співробітництва між Міністерством та Всесвітньою продовольчою програмою у сфері реалізації реформи харчування в закладах освіти.

Відповідно до плану реалізації Меморандуму, Всесвітня продовольча програма зможе забезпечити 50% від кількості порцій гарячого харчування для учнів 1-4 класів у Київській області.

«Наразі ми визначили 58 пілотних закладів освіти у Київській області для запуску нашої програми, проте не плануємо на цьому зупинятися. Незабаром вже буде 600 шкіл, у яких забезпечимо учнів гарячим харчуванням. Ми будемо розвивати підтримку ще більше», — наголосив Метью Голлінгворт, директор Всесвітньої продовольчої програми ООН в Україні. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54018

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
240

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110702

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді