Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
У закладах освіти відбувається непропорційне зростання завдань для самостійної роботи учнів для компенсації втрати навчального часу.
Таку інформацію зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак під час свого виступу на круглому столі «Вплив війни на результати навчання».
Як він повідомив, дослідження Держслужби свідчить, що школи намагаються компенсувати втрачені уроки завданнями на самостійне опрацювання.
«Наші дослідження вказують на непропорційне зростання завдань на самостійну роботу учнів як спосіб компенсувати школами втрати навчального часу», — зауважив керівник Держслужби.
Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складатиЩо стосується змін у режимі навчання через виклики воєнного часу, Руслан Гулак акцентував, що більшість учителів вказує на те, що у закладах освіти не вносяться зміни до розкладу занять та не здійснюється коригування навчально-тематичних планів з урахуванням виявлених освітніх прогалин.
Окрім того, він підкреслив причини погіршення результативності навчання школярів, серед яких на першому місці вказане зниження мотивації.
«Умови повномасштабної війни передовсім негативно впливають на загальний психолого-емоційний стан учнів, а це натомість спричиняє зниження мотивації дітей. Учителі вже зауважують, що погіршуються навчальні результати учнів з математики, іноземних мов, української та інформатики», — наголосив голова Державної служби якості освіти.