У Міносвіти закликають посилити стан пожежної безпеки на освітніх об'єктах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати аналізу пожеж, що сталися у 2022 році, свідчать про значну кількість пожеж

Стан пожежної безпеки в школах

Стратегії успішної комунікації керівника

Міністерство освіти та науки надіслало лист з дорученням місцевим департаментам освіти та керівникам закладів освіти, що належать до сфери управління МОН, здійснити заходи щодо посилення стану пожежної та техногенної безпеки на навчальних об’єктах.

Як повідомляють у Міносвіти, навіть з урахуванням наслідків вогневих ударів по освітній інфраструктурі, результати аналізу пожеж, що сталися у 2022 році, свідчать про значну кількість пожеж на об’єктах закладів освіти, що належать до сфери управління МОН.

Загалом у 2022 році сталося 32 пожежі. Найбільша кількість пожеж виникла на об’єктах освіти у місті Києві.

Серед найпоширеніших причин виникнення пожеж у закладах освіти, як й у попередні роки, залишається несправність устаткування, необережне поводження з вогнем та порушення правил експлуатації.

Тому, з метою посилення пожежної та техногенної безпеки, попередження надзвичайних ситуацій на об’єктах закладів освіти МОН пропонує провести ретельну перевірку приміщень об’єктів освіти (навчальних корпусів, майстерень, лабораторій, складів, гуртожитків і т. і.) у тому числі й на предмет використання несправних приладів опалення та саморобних нагрівальних приладів.

Окрім того, в освітньому відомстві наголосили на тому, щоб забезпечити наявність справних первинних засобів пожежогасіння, вжити заходів щодо неухильного дотримання Правил та протипожежного режиму, перевірити знання загальної інструкції з пожежної та техногенної безпеки у працівників тощо.

У Міносвіти закликають вважати організацію та забезпечення пожежної безпеки одним із першочергових завдань керівників всіх рівнів, а виконання протипожежних заходів тримати на постійному контролі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді