У Міносвіти закликають посилити стан пожежної безпеки на освітніх об'єктах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати аналізу пожеж, що сталися у 2022 році, свідчать про значну кількість пожеж

Стан пожежної безпеки в школах

Стратегії успішної комунікації керівника

Міністерство освіти та науки надіслало лист з дорученням місцевим департаментам освіти та керівникам закладів освіти, що належать до сфери управління МОН, здійснити заходи щодо посилення стану пожежної та техногенної безпеки на навчальних об’єктах.

Як повідомляють у Міносвіти, навіть з урахуванням наслідків вогневих ударів по освітній інфраструктурі, результати аналізу пожеж, що сталися у 2022 році, свідчать про значну кількість пожеж на об’єктах закладів освіти, що належать до сфери управління МОН.

Загалом у 2022 році сталося 32 пожежі. Найбільша кількість пожеж виникла на об’єктах освіти у місті Києві.

Серед найпоширеніших причин виникнення пожеж у закладах освіти, як й у попередні роки, залишається несправність устаткування, необережне поводження з вогнем та порушення правил експлуатації.

Тому, з метою посилення пожежної та техногенної безпеки, попередження надзвичайних ситуацій на об’єктах закладів освіти МОН пропонує провести ретельну перевірку приміщень об’єктів освіти (навчальних корпусів, майстерень, лабораторій, складів, гуртожитків і т. і.) у тому числі й на предмет використання несправних приладів опалення та саморобних нагрівальних приладів.

Окрім того, в освітньому відомстві наголосили на тому, щоб забезпечити наявність справних первинних засобів пожежогасіння, вжити заходів щодо неухильного дотримання Правил та протипожежного режиму, перевірити знання загальної інструкції з пожежної та техногенної безпеки у працівників тощо.

У Міносвіти закликають вважати організацію та забезпечення пожежної безпеки одним із першочергових завдань керівників всіх рівнів, а виконання протипожежних заходів тримати на постійному контролі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2887

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81902

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77328

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53898

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19205

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді