Освітньо-дослідницький проект для дітей «Велике місто, маленьке місто»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

15 серпня стартує літній освітньо-дослідницький проект «Велике місто, маленьке місто» для дітей та всіх, хто цікавиться сучасним містом

Громадська організація «Дитячі географії» спільно з Національним художнім музеєм України, Фондом імені Гайнріха Бьолля та іншими проведуть у Києві безплатний освітньо-дослідницький проект для дітей «Велике місто, маленьке місто».

Проект триватиме з 15 до 23 серпня та складатиметься з трьох частин: дитячої освітньої програми, дослідницької програми та відкритого лекторію. 

Освітня частина проекту розрахована на дітей 8-12 років, яким буде запропоновано долучитися до серії ігор, майстер-класів, екскурсій у пошуках відповіді на питання «Що таке сучасне місто?».

Під час проекту його учасники та учасниці матимуть змогу ближче ознайомитися з містом, у якому живуть, дізнатися про його складові та процеси, які не завжди є помітними, але важливими для життя всіх людей, що мешкають у ньому.

Участь у програмі є безплатною. Для участі необхідно заповнити анкету. До участі відберуть до 15 учасників, які заповнять анкету та виконають творче завдання.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1744

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
97

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4803

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді