МОН: перші результати системи е-журналів і е-щоденників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Безкоштовними електронними журналами та щоденниками наразі користуються 134 школи

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

МОН України опублікували перші результати впровадження системи електронних журналів і щоденників. Станом на сьогодні, цієї системою користуються 134 школи, та майже 500 тисяч закладів освіти надіслали запити до служби підтримки.

Найбільше шкіл, які вже підключились, у Дніпропетровській (16 закладів), Івано-Франківській, Київській та Сумській (по 8) областях. Ці заклади вже розпочали активну роботу в системі і створили журнали.

Класний журнал НУШ: методичні рекомендації

«Запуск електронних журналів та щоденників — це перший крок на шляху становлення потужної системи національних електронних сервісів, і не лише для закладів загальної середньої освіти. Запустивши е-журнали та е-щоденники для шкіл, ми одразу отримали звернення від закладів вищої та професійно-технічної освіти, які теж бажають використовувати функціонал державних електронних щоденників та журналів. Наразі даним закладам надаються консультації. Загалом у 2021 році заплановано подальший розвиток і розширення функціональних можливостей електронних журналів та щоденників», — повідомив очільник Міносвіти Сергій Шкарлет.

Процес підключення школи до системи е-журналу

Алгоритм підключення шкіл

Заклад освіти надсилає на електронну адресу Інституту освітньої аналітики [email protected] запит щодо підключення з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • регіон (область),
  • місто/ОТГ,
  • назва закладу освіти із зазначенням його ID в системі ДІСО,
  • ЄДРПОУ закладу освіти,
  • ПІБ відповідальної особи (адміністратора),
  • особиста електронна адреса відповідальної особи (адміністратора),
  • телефон відповідальної особи (адміністратора).

Після цього Інститут освітньої аналітики розглядає відповідний запит і створює в програмному модулі роль адміністратора для даного закладу з відповідними правами доступу.

Адміністратор школи отримує права доступу та запрошення на вказану електронну адресу. Далі адміністратор школи авторизується в системі й розпочинає роботу згідно з інструкціями, розміщеними на порталі сервісу.

Нагадаємо, що Міністерство освіти і науки ввело в тестову експлуатацію систему е-журналів і е-щоденників у грудні 2020 року в межах реалізації Концепції розвитку електронного урядування із метою дерегуляції та дебюрократизації управління системою освіти та спрощення ведення документів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: до чого готуватися

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, своєю чергою, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1425

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3585

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81990

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77679

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54122

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді