МОН: перші результати системи е-журналів і е-щоденників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Безкоштовними електронними журналами та щоденниками наразі користуються 134 школи

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

МОН України опублікували перші результати впровадження системи електронних журналів і щоденників. Станом на сьогодні, цієї системою користуються 134 школи, та майже 500 тисяч закладів освіти надіслали запити до служби підтримки.

Найбільше шкіл, які вже підключились, у Дніпропетровській (16 закладів), Івано-Франківській, Київській та Сумській (по 8) областях. Ці заклади вже розпочали активну роботу в системі і створили журнали.

Класний журнал НУШ: методичні рекомендації

«Запуск електронних журналів та щоденників — це перший крок на шляху становлення потужної системи національних електронних сервісів, і не лише для закладів загальної середньої освіти. Запустивши е-журнали та е-щоденники для шкіл, ми одразу отримали звернення від закладів вищої та професійно-технічної освіти, які теж бажають використовувати функціонал державних електронних щоденників та журналів. Наразі даним закладам надаються консультації. Загалом у 2021 році заплановано подальший розвиток і розширення функціональних можливостей електронних журналів та щоденників», — повідомив очільник Міносвіти Сергій Шкарлет.

Процес підключення школи до системи е-журналу

Алгоритм підключення шкіл

Заклад освіти надсилає на електронну адресу Інституту освітньої аналітики [email protected] запит щодо підключення з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • регіон (область),
  • місто/ОТГ,
  • назва закладу освіти із зазначенням його ID в системі ДІСО,
  • ЄДРПОУ закладу освіти,
  • ПІБ відповідальної особи (адміністратора),
  • особиста електронна адреса відповідальної особи (адміністратора),
  • телефон відповідальної особи (адміністратора).

Після цього Інститут освітньої аналітики розглядає відповідний запит і створює в програмному модулі роль адміністратора для даного закладу з відповідними правами доступу.

Адміністратор школи отримує права доступу та запрошення на вказану електронну адресу. Далі адміністратор школи авторизується в системі й розпочинає роботу згідно з інструкціями, розміщеними на порталі сервісу.

Нагадаємо, що Міністерство освіти і науки ввело в тестову експлуатацію систему е-журналів і е-щоденників у грудні 2020 року в межах реалізації Концепції розвитку електронного урядування із метою дерегуляції та дебюрократизації управління системою освіти та спрощення ведення документів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30737

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1122

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1835

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді