У МОН розповіли про реформу «Нова українська школа» та розвиток інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Реформа «Нова українська школа», зокрема її продовження на рівні базової середньої освіти, а також розбудова інклюзивної освіти є одними з ключових пріоритетів МОН

У МОН розповіли про реформу «Нова українська школа» та розвиток інклюзивної освіти

Врахуйте у роботі складові безпечного та здорового освітнього середовища в НУШ

Таку інформацію повідомили на сайті відомства.

«З-поміж пріоритетів Міністерства були й залишаються розвиток Нової української школи та розбудова інклюзивної освіти. За 2020 рік нам вдалось оновити зміст загальної середньої освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя. Крім того, за минулий рік удосконалено систему ІРЦ, а заклади освіти забезпечено допоміжними засобами для осіб з ООП. Також створено безпечне, сучасне, комфортне, інклюзивне та мотивувальне для всіх учасників освітнього процесу середовище в закладах загальної середньої освіти», – зауважив Сергій Шкарлет під час засідання Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.

Основними завданнями МОН у сфері загальної середньої освіти та інклюзії, виконаними у 2020 році, стали:

  • затвердження Державного стандарту базової середньої освіти;
  • розроблення та схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти);
  • затвердження Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти;
  • створення та запуск національної платформи “Всеукраїнська школа онлайн”;
  • затвердження нової редакції Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів освіти і педагогічних працівників, забезпечення 100% підручників для 3-х та 7-х класів для закладів освіти;
  • затвердження Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам;
  • затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти та проведення моніторингових досліджень впровадження Нової української школи;
  • затвердження Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників та створення 259 таких центрів;
  • створення ефективної мережі ЗЗСО: 1 033 опорних закладів та 1 540 їхніх філій;
  • удосконалення діяльності ІРЦ із надання послуг дітям з ООП, їхньої психолого-педагогічної оцінки та супроводу, забезпечення закладів освіти засобами для навчання дітей з ООП;
  • створення безпечного, сучасного, комфортного, інклюзивного та мотивувального для всіх учасників освітнього процесу середовища в закладах загальної середньої освіти.

За словами міністра буде продовжено роботу із упровадження диференційованого підходу до інклюзивної освіти, забезпечення доступності закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами шляхом створення та функціонування інклюзивних класів та груп, трансформації мережі спеціальних закладів освіти відповідно до європейських стандартів, створення шкіл при дитячих лікарнях.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71845

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8109

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35044

Медичний огляд майбутніх першокласників - 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.
18916

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді