У Запоріжжі планують створити безпечний інклюзивний простір

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стартував проєкт зі створення безпечного інклюзивного освітнього простору «Абетка безпеки шрифтом Брайля»

inkluzyvna_osvita2_2021_Pedrada.jpg

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Ідея виникла завдяки партнерству освітян Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату «Орієнтир» та представників ГУ ДСНС Запорізької області. 

Проєкт планують впровадити з метою адаптації посібника з безпеки життя і діяльності людини шрифтом Брайля, його друку на спеціальному принтері, розповсюдження серед незрячих та слабозорих дітей та опанування його змісту завдяки серії інтерактивних майстер-класів за авторською методикою педагогів закладу. 

⇒ Робота інклюзивно-ресурсних центрів у період воєнного стану

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103777

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329600

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260637

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1616

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді