Українські перемоги на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські школярі здобули 4 срібні медалі на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

У місті Баку (Азербайджанська Республіка) завершилася 47-а Міжнародна олімпіада з хімії, у якій взяли участь школярі з України.

На 47-і Міжнародній олімпіаді з хімії українська команда здобула 4 срібні медалі та увійшла в двадцятку найсильніших.  

У 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії взяли участь 290 учасників з 75 країн світу, серед яких юні хіміки, члени журі, експерти, викладачі та керівники команд. Під час змагань його учасники отримали 35 золотих, 63 срібних і 92 бронзових медалей.

Команду з України представляли:

  • брати Михайло та Микола Пашки (випускники 100 ліцею «Поділ», м. Київ)
  • Андрій Малащук (випускник гімназії №46, м.Харків)
  • Олексій Желавський (випускник Харківської загальноосвітньої школи № 36).

Протягом останніх років з учасниками інтелектуального змагання працювали їх вчителі: Олександр Усенко, Костянтин Гавриленко, Юрій Холін, Дмитро Волочнюк, Сергій Колотилов, Сергій Пунін та інші. Вже кілька років поспіль учні Київського ліцею №100 «Поділ» гідно представляють нашу країну на міжнародному змаганні з хімії і отримують найвищі нагороди завдяки плідній праці заслуженого вчителя України Світлани Вест.

Слід зазначити, що цього року вперше до складу наукового комітету олімпіади увійшли українці – доктор хімічних наук Дмитро Волочнюк та кандидат хімічних наук Дмитро Кандаскалов.

Команду України на міжнародну олімпіаду з хімії супроводжував науковий спостерігач Юрій Холін, доктор хімічних наук, професор, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського університету ім. В.Н. Каразіна.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110324

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47311

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді