Українські перемоги на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські школярі здобули 4 срібні медалі на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

У місті Баку (Азербайджанська Республіка) завершилася 47-а Міжнародна олімпіада з хімії, у якій взяли участь школярі з України.

На 47-і Міжнародній олімпіаді з хімії українська команда здобула 4 срібні медалі та увійшла в двадцятку найсильніших.  

У 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії взяли участь 290 учасників з 75 країн світу, серед яких юні хіміки, члени журі, експерти, викладачі та керівники команд. Під час змагань його учасники отримали 35 золотих, 63 срібних і 92 бронзових медалей.

Команду з України представляли:

  • брати Михайло та Микола Пашки (випускники 100 ліцею «Поділ», м. Київ)
  • Андрій Малащук (випускник гімназії №46, м.Харків)
  • Олексій Желавський (випускник Харківської загальноосвітньої школи № 36).

Протягом останніх років з учасниками інтелектуального змагання працювали їх вчителі: Олександр Усенко, Костянтин Гавриленко, Юрій Холін, Дмитро Волочнюк, Сергій Колотилов, Сергій Пунін та інші. Вже кілька років поспіль учні Київського ліцею №100 «Поділ» гідно представляють нашу країну на міжнародному змаганні з хімії і отримують найвищі нагороди завдяки плідній праці заслуженого вчителя України Світлани Вест.

Слід зазначити, що цього року вперше до складу наукового комітету олімпіади увійшли українці – доктор хімічних наук Дмитро Волочнюк та кандидат хімічних наук Дмитро Кандаскалов.

Команду України на міжнародну олімпіаду з хімії супроводжував науковий спостерігач Юрій Холін, доктор хімічних наук, професор, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського університету ім. В.Н. Каразіна.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46090

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9188

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді