Українські перемоги на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські школярі здобули 4 срібні медалі на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

У місті Баку (Азербайджанська Республіка) завершилася 47-а Міжнародна олімпіада з хімії, у якій взяли участь школярі з України.

На 47-і Міжнародній олімпіаді з хімії українська команда здобула 4 срібні медалі та увійшла в двадцятку найсильніших.  

У 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії взяли участь 290 учасників з 75 країн світу, серед яких юні хіміки, члени журі, експерти, викладачі та керівники команд. Під час змагань його учасники отримали 35 золотих, 63 срібних і 92 бронзових медалей.

Команду з України представляли:

  • брати Михайло та Микола Пашки (випускники 100 ліцею «Поділ», м. Київ)
  • Андрій Малащук (випускник гімназії №46, м.Харків)
  • Олексій Желавський (випускник Харківської загальноосвітньої школи № 36).

Протягом останніх років з учасниками інтелектуального змагання працювали їх вчителі: Олександр Усенко, Костянтин Гавриленко, Юрій Холін, Дмитро Волочнюк, Сергій Колотилов, Сергій Пунін та інші. Вже кілька років поспіль учні Київського ліцею №100 «Поділ» гідно представляють нашу країну на міжнародному змаганні з хімії і отримують найвищі нагороди завдяки плідній праці заслуженого вчителя України Світлани Вест.

Слід зазначити, що цього року вперше до складу наукового комітету олімпіади увійшли українці – доктор хімічних наук Дмитро Волочнюк та кандидат хімічних наук Дмитро Кандаскалов.

Команду України на міжнародну олімпіаду з хімії супроводжував науковий спостерігач Юрій Холін, доктор хімічних наук, професор, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського університету ім. В.Н. Каразіна.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді