Українські перемоги на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські школярі здобули 4 срібні медалі на 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії

У місті Баку (Азербайджанська Республіка) завершилася 47-а Міжнародна олімпіада з хімії, у якій взяли участь школярі з України.

На 47-і Міжнародній олімпіаді з хімії українська команда здобула 4 срібні медалі та увійшла в двадцятку найсильніших.  

У 47-й Міжнародній олімпіаді з хімії взяли участь 290 учасників з 75 країн світу, серед яких юні хіміки, члени журі, експерти, викладачі та керівники команд. Під час змагань його учасники отримали 35 золотих, 63 срібних і 92 бронзових медалей.

Команду з України представляли:

  • брати Михайло та Микола Пашки (випускники 100 ліцею «Поділ», м. Київ)
  • Андрій Малащук (випускник гімназії №46, м.Харків)
  • Олексій Желавський (випускник Харківської загальноосвітньої школи № 36).

Протягом останніх років з учасниками інтелектуального змагання працювали їх вчителі: Олександр Усенко, Костянтин Гавриленко, Юрій Холін, Дмитро Волочнюк, Сергій Колотилов, Сергій Пунін та інші. Вже кілька років поспіль учні Київського ліцею №100 «Поділ» гідно представляють нашу країну на міжнародному змаганні з хімії і отримують найвищі нагороди завдяки плідній праці заслуженого вчителя України Світлани Вест.

Слід зазначити, що цього року вперше до складу наукового комітету олімпіади увійшли українці – доктор хімічних наук Дмитро Волочнюк та кандидат хімічних наук Дмитро Кандаскалов.

Команду України на міжнародну олімпіаду з хімії супроводжував науковий спостерігач Юрій Холін, доктор хімічних наук, професор, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського університету ім. В.Н. Каразіна.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7106

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3153

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
792

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді