Для роботи можна завантажити повну версію методичних рекомендації про впровадження професійного стандарту вихователів дошкілля
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити Методичні рекомендації покликані допомогти вихователям, керівникам і засновникам закладів дошкільної освіти, відділам/управлінням/департаментам освіти й їхнім структурним підрозділам, центрам професійного розвитку педагогічних працівників, суб’єктам підвищення кваліфікації ознайомитись із особливостями структури, змісту Професійного стандарту та його імплементувати.
У методрекомендаціях є роз’яснення щодо кожного з восьми пунктів Професійного стандарту, зокрема, щодо вимог до освіти й кваліфікації вихователя дитячого садка, організації робочого місця, компетентностей і посадових обов’язків, нормативної бази, яка регулює трудові відносини в цій сфері.
У документі є рекомендації для різних учасники навчального процесу:
- директори,
- вихователі-методисти,
- вихователі та психологи ЗДО;
- заклади вищої, фахової та передвищої освіти;
- суб’єкти підвищення кваліфікації й центри професійного розвитку педагогічних працівників;
- професійні педагогічні спільноти.
Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
Як впливають дидактичні ігри на розвиток дитини 5-6 років? Отримайте приклади дидактичних ігор для старших дошкільнят
Спробуйте разом із дошкільниками виготовити оригінальні подарунки — об’ємні листівки із яскравими квітами. Створення такого сюрпризу для мами — чудова змога для дитини реалізувати свої творчі здібності та зробити приємне іншим людям
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля