Кабмін ухвалив постанову № 1401, яка регламентує роботу пунктів незламності

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 1401. Документ визначає категорії працівників, яких можна залучати до обслуговування пунктів і чергування в них. Постанову можна знайти за посиланням.
У постанові окреслено основні правила роботи пунктів незламності, визначено їхні види, розмежована робота пунктів незламності із пунктами допомоги безпритульним.
«За рішенням відповідних суб’єктів, передбачених пунктом 4 Порядку організації та функціонування пунктів незламності, до чергування (роботи) на пунктах незламності можуть залучатися медичні працівники, психологи, соціальні працівники, громадські організації та волонтери», - зазначено у документі.
Варто зазначити, що освітян у цьому переліку немає.
Тримайте орієнтовний план роботи над аналітичною довідкою, який допоможе вам чітко структурувати процес. А щоб вам було ще простіше, ми додали живий зразок довідки – можна брати й одразу використовувати його як шаблон у своїй практиці! Як завжди, жодних зайвих слів чи складних термінів – тільки конкретика, чіткість і максимум користі для вашої роботи
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками