Кабмін ухвалив постанову № 1401, яка регламентує роботу пунктів незламності

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 1401. Документ визначає категорії працівників, яких можна залучати до обслуговування пунктів і чергування в них. Постанову можна знайти за посиланням.
У постанові окреслено основні правила роботи пунктів незламності, визначено їхні види, розмежована робота пунктів незламності із пунктами допомоги безпритульним.
«За рішенням відповідних суб’єктів, передбачених пунктом 4 Порядку організації та функціонування пунктів незламності, до чергування (роботи) на пунктах незламності можуть залучатися медичні працівники, психологи, соціальні працівники, громадські організації та волонтери», - зазначено у документі.
Варто зазначити, що освітян у цьому переліку немає.
Тримайте орієнтовний план роботи над аналітичною довідкою, який допоможе вам чітко структурувати процес. А щоб вам було ще простіше, ми додали живий зразок довідки – можна брати й одразу використовувати його як шаблон у своїй практиці! Як завжди, жодних зайвих слів чи складних термінів – тільки конкретика, чіткість і максимум користі для вашої роботи
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля