У МОН України розглядається питання щодо впровадження навчально-виховної програми формування і розвитку у дітей основних фінансових і підприємницьких навичок у дошкільних навчальних закладах
Днями відбулася зустріч представників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України та Міжнародної організації Aflatoun (Королівство Нідерландів) з питань впровадження курсу фінансової освіти дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах.
У межах співпраці з Міжнародною організацією Aflatoun планується впровадження навчально-виховної програми формування і розвитку у дітей основних фінансових і підприємницьких навичок, а також поступове оволодіння дітьми від 3 до 6 років азами фінансової грамотності та розуміння соціальної відповідальності.
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз