Київ приєднався до мережі міст UNESCO, що навчаються

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Столицю України включено до Глобальної мережі міст UNESCO, що навчаються впродовж життя

Столиця України Київ

Як провести тарифікацію педагогів

У вересні 2022 року у штаб-квартирі UNESCO ухвалено рішення щодо включення Києва до Глобальної мережі міст UNESCO, що навчаються (UNESCO Global Network of Learning Cities).

Відповідна мережа має на меті розвиток навчання впродовж життя (Lifelong Learning) у світі.

Зокрема, у спільноті UNESCO зауважують, що навчання впродовж життя — це світовий тренд, який допомагає формуванню людського капіталу, тобто високоосвічених громадян будь-якої країни.

Як відзначила директорка столичного Освітнього Хабу Марії Богуслав, у сучасному світі найцінніше — це люди.

«Саме за них йде боротьба на глобальному рівні. І дуже важливо Україні, особливо в умовах війни, зберегти та примножити свій людський капітал, який стане рушійною силою відновлення країни після перемоги. І Київ як столиця власним прикладом показує, як можна ефективно організувати безперервне навчання, адже знання наразі застарівають дуже швидко, і їх треба постійно оновлювати у всіх сферах», — наголошує директорка Освітнього Хабу в Києві.

Варто зазначити, що Освітній Хаб міста Києва — це територія можливостей для кожного, де можна безкоштовно оволодіти найзатребуванішими навичками для успішного працевлаштування та відкриття власного бізнесу, вивчати українську та іноземні мови, а для підлітків — визначити власні здібності до професій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
209

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54129

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
693

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110902

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді