Загальна концепція безпеки в освітніх закладах має містити чіткі вимоги щодо сховищ

Стратегії успішної комунікації керівника
В Україні розроблять нові чіткі вимоги щодо обладнання сховищ у закладах освіти.
Таку інформацію зазначив прем’єр-міністр Денис Шмигаль, надавши відповідне доручення під час наради щодо забезпечення закладів освіти захисними спорудами цивільного захисту.
Як повідомив керівник уряду, потрібно невідкладно будувати або облаштовувати укриття за новими стандартами в тих школах, де їх ще немає.
«Всі заклади освіти повинні бути обладнані надійними укриттями. Там, де укриття всередині шкіл і за даними ДСНС потребують укріплення — укріпити. Де неможливо укріпити — збудувати поряд нові», — акцентував очільник Кабміну.
Зокрема, для цього необхідно розробити загальну концепцію безпеки в закладах освіти із чіткими вимогами щодо сховищ, аби там можна було забезпечити повноцінне навчання.
З цією метою буде створена робоча група для розробки відповідної документації.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів