МОН рекомендує рівневу шкалу для оцінювання учнів 5 класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Таке оцінювання забезпечить наступність підходів до оцінювання учнів початкової та середньої ланки

Оцінювання учнів 5 класу15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

У Міністерстві освіти та науки рекомендують у першому семестрі 5 класу підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за рівневою шкалою.

Відповідна інформація зазначена в рекомендаціях МОН України. Таке оцінювання забезпечить наступність між підходами до оцінювання результатів навчання учнів початкової та базової середньої освіти.

Окрім того, результати оцінювання педагогам варто позначати словами або відповідними літерами:

  • «початковий» — «П»;
  • «середній» — «С»;
  • «достатній» — «Д»;
  • «високий» — «В».

В освітньому відомстві також радять супроводжувати оцінювання вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня, а не на помилки або невдачі.

Щодо річного оцінювання, то його варто здійснювати на підставі оцінки за 2-ий семестр.

«При переході від підсумкового оцінювання за рівневою шкалою в І семестрі до оцінювання за бальною шкалою в ІІ семестрі рекомендуємо при виставленні річної оцінки орієнтуватись на оцінку за ІІ семестр», — зауважили в Міносвіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5653

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77853

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4278

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82120

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді