Таке оцінювання забезпечить наступність підходів до оцінювання учнів початкової та середньої ланки
15 годин підвищення кваліфікації: як виконати
У Міністерстві освіти та науки рекомендують у першому семестрі 5 класу підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за рівневою шкалою.
Відповідна інформація зазначена в рекомендаціях МОН України. Таке оцінювання забезпечить наступність між підходами до оцінювання результатів навчання учнів початкової та базової середньої освіти.
Окрім того, результати оцінювання педагогам варто позначати словами або відповідними літерами:
- «початковий» — «П»;
- «середній» — «С»;
- «достатній» — «Д»;
- «високий» — «В».
В освітньому відомстві також радять супроводжувати оцінювання вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня, а не на помилки або невдачі.
Щодо річного оцінювання, то його варто здійснювати на підставі оцінки за 2-ий семестр.
«При переході від підсумкового оцінювання за рівневою шкалою в І семестрі до оцінювання за бальною шкалою в ІІ семестрі рекомендуємо при виставленні річної оцінки орієнтуватись на оцінку за ІІ семестр», — зауважили в Міносвіти.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини