Вивчення творів російських авторів є обов’язковим

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН розповіли, що вивчення творів російської літератури буде обов'язковим у шкільній програмі

Програма зарубіжної літератури 15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

Твори російських авторів будуть обов'язковими для вивчення в шкільній програмі. Якщо батькам чи учням не подобаються твори, які затверджено програмою, їх все одно доведеться вивчати.

Таку інформацію повідомив начальник головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти та науки України Юрій Кононенко.

Це стосується творів Гоголя, Булгакова та Короленка, які Міносвіти вирішило залишити в шкільній програмі.

«Що стосується курсу зарубіжної літератури, то там є твори, які вивчаються текстуально. Наприклад, Гоголь, Короленко і Булгаков вивчаються текстуально, обов'язково. Всі діти повинні вивчати ті твори, які записані в програмі, — «Ніч перед Різдвом», «Ревізор», «Шинель» Гоголя, «Сліпий музикант» Короленка та «Собаче серце» Булгакова вивчаються текстуально. А є твори, які вивчаються за вибором, серед них «Бабин Яр» Кузнєцова та «12 стільців» Ільфа та Петрова», — зазначив представник МОН.

Незважаючи на те, що в творах російської літератури українці показані в ненайкращому світлі, а автори вживають слова «хохол» і «хохляцький», відмовитися від вивчення учні не зможуть.

«У нас система освіти не побудована таким чином, що щось я хочу вивчати і вивчаю, а інше — не хочу і не вивчаю. Так не може бути! Навчальна програма написана для всіх. І якщо написано, що твори вивчаються текстуально, то вони вивчаються текстуально, і крапка!» — акцентував Юрій Кононенко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54046

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
534

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110759

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді