МОН України рекомендує Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році
МОН України надсилає лист «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році» від 18.08.2015 № 1/9-397 департаментам освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, Інститутам післядипломної педагогічної освіти.
Спеціальні загальноосвітні навчальні заклади для з особливими освітніми потребами самостійно розподіляють програмний матеріал відповідно до годин, передбачених навчальним планом для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому враховуються індивідуальні особливості учнів і їх можливості засвоювати програмний матеріал, пропонований для учнів загальноосвітньої школи.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
У який термін необхідно створити атестаційну комісію в закладі освіти для атестації педагогічних працівників та як оформити наказ?