МОН України рекомендує Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році
МОН України надсилає лист «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році» від 18.08.2015 № 1/9-397 департаментам освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, Інститутам післядипломної педагогічної освіти.
Спеціальні загальноосвітні навчальні заклади для з особливими освітніми потребами самостійно розподіляють програмний матеріал відповідно до годин, передбачених навчальним планом для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому враховуються індивідуальні особливості учнів і їх можливості засвоювати програмний матеріал, пропонований для учнів загальноосвітньої школи.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень