Навчання дітей з особливими освітніми потребами: рекомендована МОН України література

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України рекомендує Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році

МОН України  надсилає лист «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році» від 18.08.2015 № 1/9-397 департаментам освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, Інститутам післядипломної педагогічної освіти.

Спеціальні загальноосвітні навчальні заклади  для з особливими освітніми потребами самостійно розподіляють програмний матеріал відповідно до годин, передбачених навчальним планом для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому враховуються індивідуальні особливості учнів і їх можливості засвоювати програмний матеріал, пропонований для учнів загальноосвітньої школи. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59575

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11560

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275548

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді