Наказ МОН України від 12.08.2015 № 872: «Органи управління освітою та керівники навчальних закладів мають вжити заходів щодо якісної підготовки навчальних закладів до організованого початку 2015/2016 навчального року, забезпечення належного стану цивільного захисту учнівської та студентської молоді»
МОН України оприлюднило наказ «Про підготовку та організований початок 2015/2016 навчального року в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах» від 12.08.2015 № 872.
Відповідно до наказу, до 31 серпня має бути завершено набір учнів до 1-х та 10-х класів.
У наказі йдеться про те, що до початку навчального року має бути забезпечено раціональне комплектування інших класів навчальних закладів.
Органи управління освітою та керівники навчальних закладів мають організувати урочисте проведення Дня знань та перших уроків 1 вересня 2015 року.
Як повідомлялося раніше, тему першого уроку вчитель визначає самостійно відповідно до принципів Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (лист від 24.07.2015 № 1/9-354).
Згідно з наказом, до 1 жовтня 2015 року у навчальних закладах потрібно завершити ремонт котелень, їх реконструкцію та підготовку тепломереж до роботи в осінньо-зимовий період. А також, вжити заходів щодо енергозбереження.
Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
Виберіть конспект заняття або майстер-клас із художньої праці, що найбільше сподобається вашим вихованцям
Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах