У Києві розпочали підготовку до роботи таборів відпочинку дітей у школах
Районним державним адміністраціям столиці доручено організувати на базі комунальних закладів загальної середньої освіти роботу таборів відпочинку з денним перебуванням дітей.
Якість освіти на дистанційному навчанні: як забезпечити
Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
Під час роботи таборів забезпечуватиметься режим харчування, денного відпочинку дітей, прогулянок, виховних, фізкультурно-спортивних і культурно-екскурсійних заходів для дітей.
«Уже зараз ми починаємо оздоровчу кампанію і підготовку до літнього відпочинку дітей. Для координації дій органів місцевої влади, підприємств та установ під час створення належних умов відпочинку дітей, ми працюємо в рамках оперативного штабу. Традиційно головне завдання – стовідсотково надати програму оздоровлення насамперед дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. А також для переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій», – наголосив перший заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.