Субвенції на НУШ і Спроможну школу: регіони можуть використовувати кошти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відповідні рішення Уряд ухвалив 29 квітня 2020 року

Після змін до Державного бюджету 2020 вдалося зберегти фінансування ключових програм МОН, як-от субвенції на Нову українську школу та програму «Спроможна школа для кращих результатів».

Порядок моніторингу якості освіти: вивчаємо за 5 хвилин

« стартувати з використанням коштів двох урядових субвенцій на розвиток школи. <...> Зокрема, субвенція НУШ враховує забезпечення необхідним обладнанням і навчальними матеріалами класів, які продовжують пілотувати новий Державний стандарт початкової освіти», – зазначила Любомира Мандзій.

1 млрд 60 млн грн субвенції на НУШ надає можливість продовжити реформу початкової школи та дасть змогу її учням у вересні 2020 року розпочати навчання у належно обладнаних класах.

Субвенція місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» передбачає 500 млн грн фінансування. Ці кошти призначено на завершення будівництва, закупівлю обладнання та створення навчальних кабінетів, оновлення інтер’єрів у шкільних приміщеннях. МОН отримало всі проєкти та пропозиції з областей. Проте через зміни до загального фонду субвенціі перелік проєктів, які отримають фінансування, буде погоджений комісією після затвердження розподілу бюджетним комітетом ВРУ.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді