Порядок проведення іспиту на рівень володіння державною мовою: громадське обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН запрошує взяти участь у громадському обговоренні проєкту постанови КМУ

Проєкт нормативно-правового акта розробила Національна комісія зі стандартів державної мови на виконання п. 11 ч. І ст. 44 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Як продовжити відпустки, простій та дистанційну роботу до 11 травня

Проєкт акта визначає правові та організаційні засади проведення іспиту на рівень володіння державною мовою осіб, які претендують на зайняття посад, визначених частиною першою статті 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

Зауваження та пропозиції до проєкту акта просимо направляти до 25 травня 2020 року на електронну пошту: [email protected]

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282601

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
12

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110526

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді