Освітній омбудсмен приймає скарги освітян онлайн

У зв’язку з карантином служба освітнього омбудсмена наголошує: скаргу можна подати та отримати на неї відповідь виключно онлайн

Оскільки через карантин у зв’язку із запобіганням поширенню COVID-19 Служба освітнього омбудсмена працює дистанційно , освітян просять подавати скарги виключно в електронній формі. Для цього слід заповнити:

  • онлайн-форму на сайті;
  • або електронний бланк, який відтак надіслати на електронну адресу освітнього омбудсмена [email protected].

Порядок моніторингу якості освіти: вивчаємо за 5 хвилин

Усі відповіді на звернення громадян під час карантину служба освітнього омбудсмена надсилає виключно в електронному вигляді – на email заявника, а не Укрпоштою. Після завершення карантину за потреби заявник може отримати відповідь на звернення також і на поштову адресу.

Перш ніж подати звернення до освітнього омбудсмена, ознайомтеся із правилами подання скарги (звернення).
Джерело: Служба освітнього омбудсмена

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді