Освітній омбудсмен приймає скарги освітян онлайн

У зв’язку з карантином служба освітнього омбудсмена наголошує: скаргу можна подати та отримати на неї відповідь виключно онлайн

Оскільки через карантин у зв’язку із запобіганням поширенню COVID-19 Служба освітнього омбудсмена працює дистанційно , освітян просять подавати скарги виключно в електронній формі. Для цього слід заповнити:

  • онлайн-форму на сайті;
  • або електронний бланк, який відтак надіслати на електронну адресу освітнього омбудсмена [email protected].

Порядок моніторингу якості освіти: вивчаємо за 5 хвилин

Усі відповіді на звернення громадян під час карантину служба освітнього омбудсмена надсилає виключно в електронному вигляді – на email заявника, а не Укрпоштою. Після завершення карантину за потреби заявник може отримати відповідь на звернення також і на поштову адресу.

Перш ніж подати звернення до освітнього омбудсмена, ознайомтеся із правилами подання скарги (звернення).
Джерело: Служба освітнього омбудсмена

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45495

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91017

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді