Оскільки через карантин у зв’язку із запобіганням поширенню COVID-19 Служба освітнього омбудсмена працює дистанційно , освітян просять подавати скарги виключно в електронній формі. Для цього слід заповнити:
- онлайн-форму на сайті;
- або електронний бланк, який відтак надіслати на електронну адресу освітнього омбудсмена [email protected].
Порядок моніторингу якості освіти: вивчаємо за 5 хвилин
Усі відповіді на звернення громадян під час карантину служба освітнього омбудсмена надсилає виключно в електронному вигляді – на email заявника, а не Укрпоштою. Після завершення карантину за потреби заявник може отримати відповідь на звернення також і на поштову адресу.
Перш ніж подати звернення до освітнього омбудсмена, ознайомтеся із правилами подання скарги (звернення).
Джерело: Служба освітнього омбудсмена