Директорам і музичним керівникам ЗДО відмовили у збільшенні тривалості відпустки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН надало офіційну відмову щодо збільшення до 56 днів тривалості щорічної відпустки для керівників і музкерівників ЗДО

З 1 січня 2020 року тривалість щорічної відпустки для вихователів інклюзивних груп становитиме 56 календарних днів. ЦК Профспілки працівників освіти надіслав до Кабміну та МОН пропозицію встановити таку ж тривалість і для керівників закладів дошкільної освіти, музичних керівників та вихователів-методистів.

Яка тривалість відпустки працівників ЗДО

На пропозицію Профспілки надійшла офіційна відповідь за підписом заступниці міністерки освіти Світлани Даниленко.

«Позиція профспілкових організацій щодо подовження тривалості щорічної відпустки педагогічним працівникам лише закладів дошкільної освіти є незрозумілою, адже педагогічні працівники закладів позашкільної, професійної, вищої освіти, інших установ і закладів також мають різну тривалість щорічної основної відпустки», - зазначили у листі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2745

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77256

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8639

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді