Консолідація зусиль державних і недержавних інституцій потрібна для реалізації інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства потребує консолідації зусиль державних і недержавних інституцій, що опікуються долею дітей з особливими потребами

Нещодавно у Луцьку відбувся міжрегіональний науково-методичний семінар «Завдання психолого-медико-педагогічних консультацій та роль громадських організацій інвалідів в оптимізації спеціальної освіти та впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства».

Семінар відбувся за участю представників МОН України, Всеукраїнського громадського об’єднання «Національна асамблея інвалідів України», Центральної та обласних психолого-медико-педагогічних консультацій, науковців провідних вищих навчальних закладів країни, громадських організацій, які опікуються особами з порушеннями зору.

Однією з важливих тем обговорення була підготовка педагогічних кадрів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які працюють із такими дітьми.

Окрім того, учасники семінару ознайомилися з діяльністю МОН України щодо удосконалення законодавчого та нормативно-методичного забезпечення права на освіту дітей з особливими потребами.

Головний спеціаліст відділу освіти дітей з особливими потребами МОН України Юлія Охріменко наголосила на важливості організації комплексної допомоги дітям з порушеннями психофізичного та сенсорного розвитку.

Вона звернула увагу на необхідність консолідації зусиль державних і недержавних інституцій, що опікуються долею таких дітей, для досягнення позитивного результату щодо їх соціалізації, а також здійснення систематичної консультативно-просвітницької діяльності.

Під час семінару також обговорювалися питання створення інформаційно-ресурсних центрів, основна роль яких полягатиме у наданні всебічної допомоги всім учасникам навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами: педагогічним працівникам, батькам, громадськості.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1602

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129841

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57762

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17624

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді