Консолідація зусиль державних і недержавних інституцій потрібна для реалізації інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства потребує консолідації зусиль державних і недержавних інституцій, що опікуються долею дітей з особливими потребами

Нещодавно у Луцьку відбувся міжрегіональний науково-методичний семінар «Завдання психолого-медико-педагогічних консультацій та роль громадських організацій інвалідів в оптимізації спеціальної освіти та впровадження інклюзивного навчання в умовах сучасного громадянського суспільства».

Семінар відбувся за участю представників МОН України, Всеукраїнського громадського об’єднання «Національна асамблея інвалідів України», Центральної та обласних психолого-медико-педагогічних консультацій, науковців провідних вищих навчальних закладів країни, громадських організацій, які опікуються особами з порушеннями зору.

Однією з важливих тем обговорення була підготовка педагогічних кадрів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які працюють із такими дітьми.

Окрім того, учасники семінару ознайомилися з діяльністю МОН України щодо удосконалення законодавчого та нормативно-методичного забезпечення права на освіту дітей з особливими потребами.

Головний спеціаліст відділу освіти дітей з особливими потребами МОН України Юлія Охріменко наголосила на важливості організації комплексної допомоги дітям з порушеннями психофізичного та сенсорного розвитку.

Вона звернула увагу на необхідність консолідації зусиль державних і недержавних інституцій, що опікуються долею таких дітей, для досягнення позитивного результату щодо їх соціалізації, а також здійснення систематичної консультативно-просвітницької діяльності.

Під час семінару також обговорювалися питання створення інформаційно-ресурсних центрів, основна роль яких полягатиме у наданні всебічної допомоги всім учасникам навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами: педагогічним працівникам, батькам, громадськості.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110330

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47312

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді