Як вихователю змінити установку з «виконую все за планом» на «орієнтуюся на потреби дітей»? Які педагогічні інструменти допоможуть гнучко й опосередковано спрямовувати діяльність дітей та стимулювати їхній пізнавальний інтерес? Що слід знати, аби спрямувати освітній процес на формування і розвиток у дітей базових компетентностей — умінь діяти й застосовувати досвід у різних життєвих ситуаціях? Відповіді на ці та інші запитання — під час вебінару.
На вебінарі поговоримо про:
- особливості перспективного планування;
- традиції та інновації у веденні щоденної документації;
- інструменти методичного конструктора;
- більше-менше, раніше-пізніше — кому вирішувати?
- як задати оптимальний темп і ритм дня.
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.
Лектор - Наталія Гавриш, професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН, д-р пед. наук.
✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube