Взяти участь у вебінарі
На вебінарі Ви дізнаєтесь:
- що таке ресурс у фаховій діяльності
- як і чому практичний психолог втрачає сили
- як встановити межі у спілкуванні з батьками й адміністрацією дитсадка та не брати на себе чужу відповідальність
- що дає змогу зберегти сили у професії
Це лише частина питань вебінару. Більше — у прямому ефірі.
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.
Лектор - Павло Дима, психолог-психотерапевт, тренер, член Київської асоціації практикуючих психологів та психотерапевтів.
✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube
Батьки старших дошкільників скаржаться, що не можуть порозумітися зі своїми дітьми. Іноді проблеми в спілкуванні виникають через брак знань. Розкажіть татам і мамам ваших вихованців про розвиток та потреби дитини в цей період
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Проаналізуємо, як розмовляти про війну та смерть з дітьми дошкільного віку. Також розглянемо, як війна впливає на психоемоційний стан дітей. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми та батьками
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку