Запрошуємо на безкоштовний вебінар "Особистісні ресурси психолога дитсадка: як віднайти та зберегти"

Вебінар відбудеться 18 квітня об 11:00

Взяти участь у вебінарі

На вебінарі Ви дізнаєтесь:

  • що таке ресурс у фаховій діяльності
  • як і чому практичний психолог втрачає сили
  • як встановити межі у спілкуванні з батьками й адміністрацією дитсадка та не брати на себе чужу відповідальність
  • що дає змогу зберегти сили у професії

Це лише частина питань вебінару. Більше — у прямому ефірі.

Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.

Лектор - Павло Дима, психолог-психотерапевт, тренер, член Київської асоціації практикуючих психологів та психотерапевтів.

✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1550

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Психічний розвиток дитини раннього віку відбувається через сприймання, навколо сприймання і завдяки сприйманню. Як практичний психолог може створити оптимальні умови, які сприяли б розвитку природних задатків психіки кожної дитини?
112503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді