Взяти участь у вебінарі
На вебінарі Ви дізнаєтесь:
- що таке ресурс у фаховій діяльності
- як і чому практичний психолог втрачає сили
- як встановити межі у спілкуванні з батьками й адміністрацією дитсадка та не брати на себе чужу відповідальність
- що дає змогу зберегти сили у професії
Це лише частина питань вебінару. Більше — у прямому ефірі.
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.
Лектор - Павло Дима, психолог-психотерапевт, тренер, член Київської асоціації практикуючих психологів та психотерапевтів.
✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті