Конкурс проводять задля інтеграції кращих медіаосвітніх практик у викладання природничих дисциплін, узагальнення досвіду впровадження медіаграмотності та активації медіаосвітнього потенціалу засобами інноваційних педагогічних технологій.
Які навички розвивають конспекти уроків:
- пошук наукових фактів та їхня інтерпретація, відмінність фактів від суджень;
- формування критичного мислення;
- вміння вирізняти достовірну інформацію, верифікувати інформацію, перевіряти достовірність джерел і створювати власні медіаповідомлення;
- дослідження різних точок зору та різноманітних джерел;
- аргументація власної думки, вирізнення причин та наслідків;
- здатність самостійно інтерпретувати данні;
- аналіз і декодинг медіамеседжів із царини природничих наук;
- ідентифікація методів, якими наукові меседжі передають медіа широкому загалу.
Всі плани-конспекти, що відповідають умовам Конкурсу, будуть розміщені на порталі «Медіаосвіта та медіаграмотність».
10 переможців конкурсу нагороджуються подарунковими сертифікатами еквівалентними 120 дол. США на придбання обладнання/технічних засобів, необхідних у педагогічній діяльності.
Останній термін подання проектів — 29 квітня 2019 року. Надсилайте роботи на адресу [email protected] із зазначенням теми «Конкурс конспектів-уроків».
За додатковою звертайтеся до координатора конкурсу, менеджера медіаосвітніх програм АУП Оксани Волошенюк: електронна пошта о[email protected], тел: 067 504 98 02.