Беріть участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін

МОН спільно з Міжнародним благодійним фондом «Академія української преси» оголошують Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р.

Конкурс проводять задля інтеграції кращих медіаосвітніх практик у викладання природничих дисциплін, узагальнення досвіду впровадження медіаграмотності та активації медіаосвітнього потенціалу засобами інноваційних педагогічних технологій.

Які навички розвивають конспекти уроків:

  • пошук наукових фактів та їхня інтерпретація, відмінність фактів від суджень;
  • формування критичного мислення;
  • вміння вирізняти достовірну інформацію, верифікувати інформацію, перевіряти достовірність джерел і створювати власні медіаповідомлення;
  • дослідження різних точок зору та різноманітних джерел;
  • аргументація власної думки, вирізнення причин та наслідків;
  • здатність самостійно інтерпретувати данні;
  • аналіз і декодинг медіамеседжів із царини природничих наук;
  • ідентифікація методів, якими наукові меседжі передають медіа широкому загалу.

Всі плани-конспекти, що відповідають умовам Конкурсу, будуть розміщені на порталі «Медіаосвіта та медіаграмотність».

10 переможців конкурсу нагороджуються подарунковими сертифікатами еквівалентними 120 дол. США на придбання обладнання/технічних засобів, необхідних у педагогічній діяльності.

Останній термін подання проектів — 29 квітня 2019 року. Надсилайте роботи на адресу [email protected] із зазначенням теми «Конкурс конспектів-уроків».

За додатковою звертайтеся до координатора конкурсу, менеджера медіаосвітніх програм АУП Оксани Волошенюк: електронна пошта о[email protected], тел: 067 504 98 02.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А токож, коли буде проходити кожен етап сертифікації.
72623

Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день

Презентацію можна продемонструвати на екрані для всієї аудиторії, надіслати особисто та навіть додати у свій блог. У будь-якому випадку педагог прагне зробити її гарною, а отже витрачає на це багато часу. Скористайтеся порадами, щоб оформити презентацію швидко та якісно
3981

Мотивація до самоосвіти вчителів

Характерна ознака професії вчителя — необхідність професійного розвитку упродовж усього періоду фахової діяльності. Поняття «професійний розвиток» визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового й систематичного перегляду вже наявного практичного досвіду
17639

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді