Для тих, хто працює в інклюзивних класах, уклали навчально-методичних посібник
Навчально-методичний посібник «Інклюзивне навчання у закладах загальної середньої освіти: керівництво для тренера» (К, 2018) розроблений у співпраці зі Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки:
- МОН
- Благодійного фонду Порошенка
- Міжнародного фонду «Відродження».
Посібник орієнтований на тренерів, які плануватимуть і проводитимуть тренінги для учителів та асистентів вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
Посібник містить:
- теоретичну інформацію
- опис видів діяльності, здебільшого інтерактивних
- список рекомендованої літератури та онлайн-ресурсів
- роздаткові матеріали, необхідні для проведення видів діяльності, описаних у посібнику.
До посібника додано презентації до кожної теми з інклюзії.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті знайдете рекомендовані МОН корекційно-розвиткові програми для дітей з особливими освітніми потребами