Для тих, хто працює в інклюзивних класах, уклали навчально-методичних посібник
        
        
            Навчально-методичний посібник «Інклюзивне навчання у закладах загальної середньої освіти: керівництво для тренера» (К, 2018) розроблений у співпраці зі Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки:
- МОН
- Благодійного фонду Порошенка
- Міжнародного фонду «Відродження».
Посібник орієнтований на тренерів, які плануватимуть і проводитимуть тренінги для учителів та асистентів вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
Посібник містить:
- теоретичну інформацію
- опис видів діяльності, здебільшого інтерактивних
- список рекомендованої літератури та онлайн-ресурсів
- роздаткові матеріали, необхідні для проведення видів діяльності, описаних у посібнику.
До посібника додано презентації до кожної теми з інклюзії.
            
         
        
            
                            
                    
                    Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
                    
                
                                            
                    
                    Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
                    
                
                                            
                    
                    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
                    
                
                                            
                    
                    Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
                    
                
                                            
                    
                    Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень