Для тих, хто працює в інклюзивних класах, уклали навчально-методичних посібник
Навчально-методичний посібник «Інклюзивне навчання у закладах загальної середньої освіти: керівництво для тренера» (К, 2018) розроблений у співпраці зі Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки:
- МОН
- Благодійного фонду Порошенка
- Міжнародного фонду «Відродження».
Посібник орієнтований на тренерів, які плануватимуть і проводитимуть тренінги для учителів та асистентів вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
Посібник містить:
- теоретичну інформацію
- опис видів діяльності, здебільшого інтерактивних
- список рекомендованої літератури та онлайн-ресурсів
- роздаткові матеріали, необхідні для проведення видів діяльності, описаних у посібнику.
До посібника додано презентації до кожної теми з інклюзії.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті