В Інституті модернізації змісту освіти повідомляють, що створено тендерний комітет із закупівлі підручників та відкрито рахунок для перерахування коштів з міських бюджетів на друк та доставку підручників для 4-х і 7-х класів
Директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна розповіла про ситуацію з виданням підручників учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів під час засідання колегії МОН України.
Н. Вяткіна оприлюднила переліки підручників, які за результатами конкурсу отримали найбільшу кількість голосів, для учнів 4-го класу з 97 найменувань та для учнів 7-го класу — з 152 найменувань.
Перелік підручників для 7-х класів, які отримали найвищі результати відбору загальноосвітніми навчальними закладами, що рекомендується перекладати на мови національних меншин (молдовська, польська, російська, румунська, угорська) і друкувати за кошти державного бюджету складається з 50 найменувань, а для 4-х класів — з 25.
«Є підручники які мають 271 голос, 442 голосів, а є і 43. Ми будемо намагатися пропонувати видавництвам видати малотиражні підручники, але в разі відмови видавництва, ми можемо пропонувати школам підручник, який набрав більшу кількість голосів», — зауважила Н.Вяткіна.
Вона також повідомила, що вже створено тендерний комітет із закупівлі підручників та відкрито рахунок для перерахування коштів з міських бюджетів на друк та доставку підручників.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку