Різні грані єдиного світу

Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу», читайте у № 09/2015 журналу «Методична скарбничка вихователя»

Навіщо дітям знати різні аспекти співіснування та поєднання різностей у природі і суспільстві? Про це та інше — у вересневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Різні грані єдиного світу».

Усі ми надзвичайно різні — маємо кожен свої звички, характер, переконання. Але ми живемо разом у суспільстві та серед природи, тож маємо вміти існувати в мирі і дружбі з іншими людьми. Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу» — у вступній статті цього числа журналу.

До теми розроблено такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні. Плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали до теми подані на картках картотеки.

На кольорових сторінках журналу — ілюстрація до теми, асоціативна карта, зображення й завдання для аудиту, а також майстер-класи із виготовлення листівки з голуб’ятами до Міжнародного дня миру та нанесення візерунків на тіло за допомогою хни.

Ліпше зрозуміти та засвоїти такі важливі категорії, як «ми різні» та «ми схожі», дошкільникам допоможе занурення в казкові історії Галини Манів із її повісті «Квартирія». Саме цей твір лежить в основі одного з літературних проектів. Змістове наповнення літературного проекту «Кожен, хто поряд, особливий» у вигляді інтелектуальної карти та план-схема змістового наповнення проекту на тиждень — для вас на сторінках вересневого числа.

Особливу єднальну силу мають також «чарівні» слова і дії, що їх супроводжують. Аби переконати в цьому дошкільників, слід реалізувати з ними літературний проект за оповіданням Валентини Осєєвої «Чарівне слово». Змістові напрями реалізації літературного проекту, рекомендовані форми роботи з дошкільниками в межах кожного з них та дидактичні матеріали до проекту на картках картотеки — також у дев’ятому числі журналу.

Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Opposites» для дітей старшого дошкільного віку та пам’ятка для батьків «Вчимося класифікувати та групувати» — у дев’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді