Різні грані єдиного світу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу», читайте у № 09/2015 журналу «Методична скарбничка вихователя»

Навіщо дітям знати різні аспекти співіснування та поєднання різностей у природі і суспільстві? Про це та інше — у вересневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Різні грані єдиного світу».

Усі ми надзвичайно різні — маємо кожен свої звички, характер, переконання. Але ми живемо разом у суспільстві та серед природи, тож маємо вміти існувати в мирі і дружбі з іншими людьми. Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу» — у вступній статті цього числа журналу.

До теми розроблено такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні. Плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали до теми подані на картках картотеки.

На кольорових сторінках журналу — ілюстрація до теми, асоціативна карта, зображення й завдання для аудиту, а також майстер-класи із виготовлення листівки з голуб’ятами до Міжнародного дня миру та нанесення візерунків на тіло за допомогою хни.

Ліпше зрозуміти та засвоїти такі важливі категорії, як «ми різні» та «ми схожі», дошкільникам допоможе занурення в казкові історії Галини Манів із її повісті «Квартирія». Саме цей твір лежить в основі одного з літературних проектів. Змістове наповнення літературного проекту «Кожен, хто поряд, особливий» у вигляді інтелектуальної карти та план-схема змістового наповнення проекту на тиждень — для вас на сторінках вересневого числа.

Особливу єднальну силу мають також «чарівні» слова і дії, що їх супроводжують. Аби переконати в цьому дошкільників, слід реалізувати з ними літературний проект за оповіданням Валентини Осєєвої «Чарівне слово». Змістові напрями реалізації літературного проекту, рекомендовані форми роботи з дошкільниками в межах кожного з них та дидактичні матеріали до проекту на картках картотеки — також у дев’ятому числі журналу.

Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Opposites» для дітей старшого дошкільного віку та пам’ятка для батьків «Вчимося класифікувати та групувати» — у дев’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282601

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
3

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді