Навіщо дітям знати різні аспекти співіснування та поєднання різностей у природі і суспільстві? Про це та інше — у вересневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Різні грані єдиного світу».
Усі ми надзвичайно різні — маємо кожен свої звички, характер, переконання. Але ми живемо разом у суспільстві та серед природи, тож маємо вміти існувати в мирі і дружбі з іншими людьми. Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу» — у вступній статті цього числа журналу.
До теми розроблено такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні. Плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали до теми подані на картках картотеки.
На кольорових сторінках журналу — ілюстрація до теми, асоціативна карта, зображення й завдання для аудиту, а також майстер-класи із виготовлення листівки з голуб’ятами до Міжнародного дня миру та нанесення візерунків на тіло за допомогою хни.
Ліпше зрозуміти та засвоїти такі важливі категорії, як «ми різні» та «ми схожі», дошкільникам допоможе занурення в казкові історії Галини Манів із її повісті «Квартирія». Саме цей твір лежить в основі одного з літературних проектів. Змістове наповнення літературного проекту «Кожен, хто поряд, особливий» у вигляді інтелектуальної карти та план-схема змістового наповнення проекту на тиждень — для вас на сторінках вересневого числа.
Особливу єднальну силу мають також «чарівні» слова і дії, що їх супроводжують. Аби переконати в цьому дошкільників, слід реалізувати з ними літературний проект за оповіданням Валентини Осєєвої «Чарівне слово». Змістові напрями реалізації літературного проекту, рекомендовані форми роботи з дошкільниками в межах кожного з них та дидактичні матеріали до проекту на картках картотеки — також у дев’ятому числі журналу.
Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Opposites» для дітей старшого дошкільного віку та пам’ятка для батьків «Вчимося класифікувати та групувати» — у дев’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».