Різні грані єдиного світу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу», читайте у № 09/2015 журналу «Методична скарбничка вихователя»

Навіщо дітям знати різні аспекти співіснування та поєднання різностей у природі і суспільстві? Про це та інше — у вересневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Різні грані єдиного світу».

Усі ми надзвичайно різні — маємо кожен свої звички, характер, переконання. Але ми живемо разом у суспільстві та серед природи, тож маємо вміти існувати в мирі і дружбі з іншими людьми. Про те, за якими напрямами та в яких формах доцільно проживати з дошкільниками тему «Різні грані єдиного світу» — у вступній статті цього числа журналу.

До теми розроблено такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні. Плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали до теми подані на картках картотеки.

На кольорових сторінках журналу — ілюстрація до теми, асоціативна карта, зображення й завдання для аудиту, а також майстер-класи із виготовлення листівки з голуб’ятами до Міжнародного дня миру та нанесення візерунків на тіло за допомогою хни.

Ліпше зрозуміти та засвоїти такі важливі категорії, як «ми різні» та «ми схожі», дошкільникам допоможе занурення в казкові історії Галини Манів із її повісті «Квартирія». Саме цей твір лежить в основі одного з літературних проектів. Змістове наповнення літературного проекту «Кожен, хто поряд, особливий» у вигляді інтелектуальної карти та план-схема змістового наповнення проекту на тиждень — для вас на сторінках вересневого числа.

Особливу єднальну силу мають також «чарівні» слова і дії, що їх супроводжують. Аби переконати в цьому дошкільників, слід реалізувати з ними літературний проект за оповіданням Валентини Осєєвої «Чарівне слово». Змістові напрями реалізації літературного проекту, рекомендовані форми роботи з дошкільниками в межах кожного з них та дидактичні матеріали до проекту на картках картотеки — також у дев’ятому числі журналу.

Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Opposites» для дітей старшого дошкільного віку та пам’ятка для батьків «Вчимося класифікувати та групувати» — у дев’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110324

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47311

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді