Дослідники визначили, якою повинна бути ідеальна казка для дітей
Роль казки у вихованні дітей є неоціненною, адже вона допомагає зрозуміти навколишній світ. Жоден із жанрів літератури не користується у дітей такою популярністю, як казка. Дослідники спробували визначити, якою у розумінні її найпалкіших шанувальників вона має бути.
Результати опитувань свідчать про те, що оптимальна тривалість казки становить 8,5 хвилин. Саме стільки потрібно часу для середньостатистичної дитини у віці від 1 до 9 років, щоб заснути під голос мами чи тата.
Більше 80% учасників експерименту розповіли, що люблять, коли батьки читають з інтонацією. За словами психологів, таке читання робить казку не лише цікавішою, а й сприяє розвитку естетичних цінностей і розумових здібностей.
Найбільше дітям подобаються історії про дружбу, а не про симпатії.
Коли дітей запитали про місце подій у казці, то 36% дітей віддали перевагу величезному замку, 18% — мріють про вигадану країну, 10% —віддають перевагу лісу, а 8% – космічним просторам.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків