Улітку в дошкільних закладах триває робота, розпочата в навчальному році. Однак зазвичай на літній період складають окремий план заходів. Важливим блоком цього плану є фізкультурно-оздоровча робота. Про функції працівників дошкільного закладу в літній період та форми роботи з дітьми, які найліпше організовувати, — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 6/2017.
Як організовувати роботу з розвитку рухової активності дітей раннього віку — також читайте в червневому числі.
Безпосередній вплив на здоров’я дошкільників має харчування. Аби довести дітям шкідливий вплив деяких продуктів харчування на їхній організм, педагоги-дошкільники радять провести досліди. Про це й стаття.
Ознайомлювати дошкільників із природою найліпше під час прогулянок. Як організувати пізнавальні прогулянки та на що звернути увагу дошкільників, радять фахівці.
У цьому числі журналу також — добірка матеріалів щодо адаптації дітей до дошкільного закладу. Поради для вихователя, як завоювати довіру батьків та поводитися з малюком. Також педагоги діляться досвідом організації консультативно-інформаційного центру «Малятко» для батьків. А на найпоширеніші запитання батьків відповідає практичний психолог.
Також у червневому числі:
- пам’ятка для інструктора з фізкультури «Заняття з плавання для дошкільників: про що потрібно пам’ятати»
- пам’ятка для педагогів «5 заборон для дітей у басейні»
- пам’ятки для вихователя-методиста «Майстер-клас від А до Я: чек-ліст», «Покажіть клас, або Що потрібно знати про майстер-клас»
- тест для самодіагностики «Літній оздоровчий період у дошкільному закладі»
- інформаційні стенди «Операція «аплікація»: від підготовки до реалізації», «Що посієш, те й пожнеш, або Праця дошкільників у природі»
- ідеї щодо відзначення в дошкільному закладі Свята жнив
- конспект інтегрованого заняття «Як «народжується» хліб» до Свята жнив для дітей старшого дошкільного віку.
У попередньому номері — Лялька як персона