Постфактум Київського педагогічного форуму

Теми:
Столичні освітяни окреслили вектори розвитку дошкільної освіти та визначили роль педагога дошкільного закладу як агента змін

Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради спільно з Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка зібрав 22 травня близько 400 завідувачів, директорів, вихователів-методистів та інших педагогів дошкільної освіти на Київський педагогічний форум «Розуміння, розвиток, творчість».

Захід розпочався із вільного спілкування учасників на виставках-оглядах новинок професійної літератури «Педагогічний бестселер». Свої методичні посібники представило і Цифрове видавництво Експертус. Відвідувачів зацікавили посібники:

Потім тривала робота у семи студіях за темами:

  • Педагогічні практики та технології реалізації компетентнісного підходу в системі дошкільної освіти
  • Розвивальне середовище ДНЗ — нові окраси дитячого буття
  • Педагогіка партнерства: долаємо труднощі разом
  • Психолого-педагогічний контекст розвитку професійної компетентності педагога
  • Педагоги і батьки: культура взаємодії
  • Інклюзія як гуманізований освітній ландшафт дошкілля
  • Управління дошкільним навчальним закладом в умовах освітніх реформ.

Проведено майстер-клас із управлінської діяльності «Онлайн-інструменти для успішного керівника дошкільного навчального закладу», під час яких учасники:

Зрештою, учасники підбили підсумки роботи форуму на педагогічному віче «Реформування дошкільної освіти: від розробки концепції до нової структури та оновлення змісту».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді