Постфактум Київського педагогічного форуму

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Столичні освітяни окреслили вектори розвитку дошкільної освіти та визначили роль педагога дошкільного закладу як агента змін

Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради спільно з Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка зібрав 22 травня близько 400 завідувачів, директорів, вихователів-методистів та інших педагогів дошкільної освіти на Київський педагогічний форум «Розуміння, розвиток, творчість».

Захід розпочався із вільного спілкування учасників на виставках-оглядах новинок професійної літератури «Педагогічний бестселер». Свої методичні посібники представило і Цифрове видавництво Експертус. Відвідувачів зацікавили посібники:

Потім тривала робота у семи студіях за темами:

  • Педагогічні практики та технології реалізації компетентнісного підходу в системі дошкільної освіти
  • Розвивальне середовище ДНЗ — нові окраси дитячого буття
  • Педагогіка партнерства: долаємо труднощі разом
  • Психолого-педагогічний контекст розвитку професійної компетентності педагога
  • Педагоги і батьки: культура взаємодії
  • Інклюзія як гуманізований освітній ландшафт дошкілля
  • Управління дошкільним навчальним закладом в умовах освітніх реформ.

Проведено майстер-клас із управлінської діяльності «Онлайн-інструменти для успішного керівника дошкільного навчального закладу», під час яких учасники:

Зрештою, учасники підбили підсумки роботи форуму на педагогічному віче «Реформування дошкільної освіти: від розробки концепції до нової структури та оновлення змісту».

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116880

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді