У лютневому випуску журналу «Медична сестра дошкільного закладу» зібрано публікації, які допоможуть у боротьбі з вірусними інфекціями в дошкільників
Дізнайтеся про захворювання в дітей, зумовлені герпесвірусами, та як їм можна запобігти. Цікава й публікація про методи лабораторної діагностики вірусних інфекцій, адже з огляду на їх результати можна визначити, які протиепідемічні заходи в дошкільному закладі слід проводити.
Скарбничку тем для санітарно-просвітницької роботи з батьками поповнять публікації про шкоду пилу для дитячого здоров’я й про один зі способів з ним боротися — зволоження повітря. Так, у публікації йдеться про те, як обрати зволожувач повітря для дитячої кімнати.
Актуальною також є стаття про трактування інструкції для медичного застосування лікарського засобу.
Продовжуємо розповідати про основні групи продуктів харчування в дитячому раціоні. У цьому номері — про корисність печінки, субпродукту, який є джерелом багатьох важливих для росту і розвитку організму дитини поживних речовин. Розглянемо особливості її споживання у дошкільному закладі.
Ми підготували для вас ще багато рекомендацій, практичних та цікавих матеріалів, тож не зволікайте з їх прочитанням!
У попередньму номері — Профілактика травматизму взимку
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів