Тріада: батьки, дитина, школа — формуємо простір обміну досвідом

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Одним із напрямів організації співпраці школи та батьків є формування у них культури причетності до навчально-виховного процесу закладу. Та, на жаль, спілкування учителів і батьків часто зводиться виключно до розмов про оцінки, відповідальність, запізнення, змінне взуття тощо

Одним із напрямів організації співпраці школи та батьків є формування у них культури причетності до навчально-виховного процесу закладу. Та, на жаль, спілкування учителів і батьків часто зводиться виключно до розмов про оцінки, відповідальність, запізнення, змінне взуття тощо.

Звичайні батьківські збори, коли учитель намагається швидко «видати» якомога більше інформації, а батьки сидять мовчки, аби лише «відбути». А часом так не вистачає нагоди ближче познайомитися, поговорити — про дітей, клас, школу, про батьківські й учительські проблеми... І побачити одне в одному не лише батьків й учителів, а особистостей, цікавих співрозмовників. Як же створити ситуацію такої ефективної взаємодії?

Відповідь на це питання знайшли педагоги Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум». А почалося все з того, що вони взяли участь у Першій національній (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine. Під час цього заходу анонсували конкурс грантів на проведення міні-EdCamp у навчальних закладах. І саме запропонований ними формат заходу — «Тріада: батьки, дитина, школа. Формуємо простір обміну досвідом» — отримав грант.

Захід пройшов на високому рівні, і після нього ще довго відчувався ефект «довгого хвоста». Зрештою, відчувається він і досі. На початку 2016/2017 навчального року журнал «Заступник директора школи» оголосив результати конкурсу «Інновації в неформальній освіті». І саме педагоги Січового колегіуму Валентина СОПІНА та Ірина СОКОЛ посіли перше місце за опис досвіду проведення цього масштабного заходу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22087

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді