Тріада: батьки, дитина, школа — формуємо простір обміну досвідом

Одним із напрямів організації співпраці школи та батьків є формування у них культури причетності до навчально-виховного процесу закладу. Та, на жаль, спілкування учителів і батьків часто зводиться виключно до розмов про оцінки, відповідальність, запізнення, змінне взуття тощо

Одним із напрямів організації співпраці школи та батьків є формування у них культури причетності до навчально-виховного процесу закладу. Та, на жаль, спілкування учителів і батьків часто зводиться виключно до розмов про оцінки, відповідальність, запізнення, змінне взуття тощо.

Звичайні батьківські збори, коли учитель намагається швидко «видати» якомога більше інформації, а батьки сидять мовчки, аби лише «відбути». А часом так не вистачає нагоди ближче познайомитися, поговорити — про дітей, клас, школу, про батьківські й учительські проблеми... І побачити одне в одному не лише батьків й учителів, а особистостей, цікавих співрозмовників. Як же створити ситуацію такої ефективної взаємодії?

Відповідь на це питання знайшли педагоги Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум». А почалося все з того, що вони взяли участь у Першій національній (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine. Під час цього заходу анонсували конкурс грантів на проведення міні-EdCamp у навчальних закладах. І саме запропонований ними формат заходу — «Тріада: батьки, дитина, школа. Формуємо простір обміну досвідом» — отримав грант.

Захід пройшов на високому рівні, і після нього ще довго відчувався ефект «довгого хвоста». Зрештою, відчувається він і досі. На початку 2016/2017 навчального року журнал «Заступник директора школи» оголосив результати конкурсу «Інновації в неформальній освіті». І саме педагоги Січового колегіуму Валентина СОПІНА та Ірина СОКОЛ посіли перше місце за опис досвіду проведення цього масштабного заходу.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45486

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90990

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді