Для організації вивчення рівня розвитку дитини в різних вікових групах дошкільного навчального закладу вихователю-методисту стане у пригоді розміщений у випуску 2016.4 КОЗА-ДИСКа діагностичний інструментарій
Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в центрі уваги педагога — розвиток фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я дитини, формування особистісних цінностей і навичок практичного життя, сприяння розвитку її індивідуальності.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Вивчення рівня розвитку дитини — це процес інтегрованої, зваженої, об’єктивної експертизи життєвих досягнень дитини, виявлення зон її найближчого й перспективного розвитку та визначення, якої саме психолого-педагогічної вона допомоги потребує.
Для отримання цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості дітей певної вікової категорії, зіставлення фактично досягнутих результатів із очікуваними, раціонального планування розвивальної роботи вихователь-методист спільно з педагогічним колективом має обрати або розробити відповідний методичний інструментарій.
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Запропонуйте вихованцям молодшої та середньої групи захопливі ігри, зокрема з коректурними таблицями — скачайте готові матеріали
Проведіть комбіноване заняття, під час якого вихованці старшої групи розвиватимуть мовлення, творчу уяву, художній смак, намалюють казки і підготують власну виставку робіт
Як розвивати мовлення у молодших дошкільників і провести заняття з елементами гри-драматизації
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення «На лісовій галявині». Вирушайте в уявну мандрівку до лісу з вихованцями молодшої і середньої груп