Вивчення рівня розвитку дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для організації вивчення рівня розвитку дитини в різних вікових групах дошкільного навчального закладу вихователю-методисту стане у пригоді розміщений у випуску 2016.4 КОЗА-ДИСКа діагностичний інструментарій

Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в центрі уваги педагога — розвиток фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я дитини, формування особистісних цінностей і навичок практичного життя, сприяння розвитку її індивідуальності.

12 запитань і відповідей про атестацію

Вивчення рівня розвитку дитини — це процес інтегрованої, зваженої, об’єктивної експертизи життєвих досягнень дитини, виявлення зон її найближчого й перспективного розвитку та визначення, якої саме психолого-педагогічної вона допомоги потребує.

Для отримання цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості дітей певної вікової категорії, зіставлення фактично досягнутих результатів із очікуваними, раціонального планування розвивальної роботи вихователь-методист спільно з педагогічним колективом має обрати або розробити відповідний методичний інструментарій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
52598

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220346

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8999

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді