Для організації вивчення рівня розвитку дитини в різних вікових групах дошкільного навчального закладу вихователю-методисту стане у пригоді розміщений у випуску 2016.4 КОЗА-ДИСКа діагностичний інструментарій
Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в центрі уваги педагога — розвиток фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я дитини, формування особистісних цінностей і навичок практичного життя, сприяння розвитку її індивідуальності.
12 запитань і відповідей про атестацію
Вивчення рівня розвитку дитини — це процес інтегрованої, зваженої, об’єктивної експертизи життєвих досягнень дитини, виявлення зон її найближчого й перспективного розвитку та визначення, якої саме психолого-педагогічної вона допомоги потребує.
Для отримання цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості дітей певної вікової категорії, зіставлення фактично досягнутих результатів із очікуваними, раціонального планування розвивальної роботи вихователь-методист спільно з педагогічним колективом має обрати або розробити відповідний методичний інструментарій.
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Свято зустрічі Весни для дошкільників можна провести у різних форматах. Пропонуємо сценарій музично-спортивної розваги «Як дружні козачата Весну визволяли»
Які форми роботи допоможуть познайомити дітей дошкільного віку з художньою літературою і зацікавити книжками