Фольклор: культурний код у спадок

У розвинених країнах світу знання своєї національної спадщини вважають прерогативою культурної людини. В Японії, наприклад, вступаючи в університет навіть за технічним фахом, абітурієнт складає залік на знання тридцяти народних пісень. Тридцяти! А скільки знаємо ми? Чи завжди, готуючись до заняття з дітьми, ми пам’ятаємо, якою важливою для їхнього розвитку є народна творчість? Чи достатню увагу приділяємо національним пісенним інтонаціям? Чи прищеплюємо дітям любов та повагу до фольклору: не показну, а щиру?

Струмінь творчості, що дає український фольклор, — неосяжний. Існують сотні мелодій, варіацій ігор — грати не переграти. Дослідники-фольклористи присвячують життя, щоб зібрати «народні перлини» у польових експедиціях, розшифрувати записи й передати нащадкам. Тож будьмо свідомими: наша місія відповідальна, і якщо розгубити традицію зараз, навряд чи її зможуть відновити наші діти.

Журнал «Музичний керівник» № 10/2016 пропонує свій внесок у цю справу: публікацію автентичного матеріалу та унікальних методичних підказок знаних спеціалістів з фольклору, які працюють з дітьми на основі народної музики.

Також у журналі:

  • методичні поради, як заохотити дітей до чистого й виразного співу
  • інфографіка «Компоненти успішної вокальної роботи»
  • музична казка « Небезпека маленького вогника»
  • новорічні сценарії — «Як Муха-Цокотуха Новий рік зустрічала», «Ретро-вечірка у Діда Мороза»
  • новорічні пісні
  • дидактична гра «Який звук: високий чи низький?»

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді