У розвинених країнах світу знання своєї національної спадщини вважають прерогативою культурної людини. В Японії, наприклад, вступаючи в університет навіть за технічним фахом, абітурієнт складає залік на знання тридцяти народних пісень. Тридцяти! А скільки знаємо ми? Чи завжди, готуючись до заняття з дітьми, ми пам’ятаємо, якою важливою для їхнього розвитку є народна творчість? Чи достатню увагу приділяємо національним пісенним інтонаціям? Чи прищеплюємо дітям любов та повагу до фольклору: не показну, а щиру?
Струмінь творчості, що дає український фольклор, — неосяжний. Існують сотні мелодій, варіацій ігор — грати не переграти. Дослідники-фольклористи присвячують життя, щоб зібрати «народні перлини» у польових експедиціях, розшифрувати записи й передати нащадкам. Тож будьмо свідомими: наша місія відповідальна, і якщо розгубити традицію зараз, навряд чи її зможуть відновити наші діти.
Журнал «Музичний керівник» № 10/2016 пропонує свій внесок у цю справу: публікацію автентичного матеріалу та унікальних методичних підказок знаних спеціалістів з фольклору, які працюють з дітьми на основі народної музики.
Також у журналі:
- методичні поради, як заохотити дітей до чистого й виразного співу
- інфографіка «Компоненти успішної вокальної роботи»
- музична казка « Небезпека маленького вогника»
- новорічні сценарії — «Як Муха-Цокотуха Новий рік зустрічала», «Ретро-вечірка у Діда Мороза»
- новорічні пісні
- дидактична гра «Який звук: високий чи низький?»
Влітку діти охочі до експериментів та відкриттів. Скористайтеся цим і проведіть для старших дошкільників літню розвагу на свіжому повітрі: з рухливою грою за методикою Карла Орфа, віршами, піснями, іграми і квітковим дизайном
Влаштуйте літню руханку у дитсадку – слова і музику знайдете у матеріалі
У наш час дуже важливо дбати про гігієту. Адже чисті руки - це запорука здоров'я. Та як заохотити дітей мити руки?
Тексти і ноти пісень про літо та літні пригоди для дітей у дитсадку
Плануєте новий навчальний рік? Скористайтеся порадами, як спланувати заняття з музики, щоб нічого не випустити з поля зору.