Затверджено Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України наказом від 19.09.2016 № 1116 затвердило Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти та методологію їх обрахунку

Збір статистичних і фінансових даних та обрахунок індикаторів здійснюватиме Інститут освітньої аналітики за такими індикаторами:

Окрім того, щорічно до 15 серпня Український центр оцінювання якості освіти надаватиме Інституту освітньої аналітики статистичні дані для обрахунку тематичних індикаторів напряму «Ефективність освітніх установ (результати діяльності освітніх закладів)» за індикатором А2 «Якість освіти випускників загальноосвітніх навчальних закладів».

Так, показниками ефективності та якості загальної середньої освіти за індикатором А2 є розподіл за типами навчальних закладів випускників, які за результатами ЗНО з української мови та літератури, англійської мови та з математики:

  • отримали 160 балів і вище
  • подолали поріг «склав/не склав».

Таким чином очікують оптимізувати галузеву статистичну звітність загальноосвітніх навчальних закладів та органів управління освітою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282588

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді