Затверджено Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України наказом від 19.09.2016 № 1116 затвердило Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти та методологію їх обрахунку

Збір статистичних і фінансових даних та обрахунок індикаторів здійснюватиме Інститут освітньої аналітики за такими індикаторами:

Окрім того, щорічно до 15 серпня Український центр оцінювання якості освіти надаватиме Інституту освітньої аналітики статистичні дані для обрахунку тематичних індикаторів напряму «Ефективність освітніх установ (результати діяльності освітніх закладів)» за індикатором А2 «Якість освіти випускників загальноосвітніх навчальних закладів».

Так, показниками ефективності та якості загальної середньої освіти за індикатором А2 є розподіл за типами навчальних закладів випускників, які за результатами ЗНО з української мови та літератури, англійської мови та з математики:

  • отримали 160 балів і вище
  • подолали поріг «склав/не склав».

Таким чином очікують оптимізувати галузеву статистичну звітність загальноосвітніх навчальних закладів та органів управління освітою.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264540

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді