ЗНО-2016: особливості проведення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зовнішнє незалежне оцінювання проводитиметься за програмами, затвердженими наказом МОН України «Про програми зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти», відповідно до статті 45 Закону України «Про вищу освіту» від 01.10.2014 № 1121

Відповідно до листа МОН України від 20.10.2015 № 1/11-15239 у 2016 році зовнішнє незалежне оцінювання проводитиметься за програмами, затвердженими наказом МОН України «Про програми зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти», відповідно до статті 45 Закону України «Про вищу освіту» від 01.10.2014 № 1121. Про це повідомляє прес-служба Центру оцінювання якості освіти (далі — УЦОЯО).

Проходитиме тестування з 05 травня до 10 липня (наказ МОН України від 14.09.2015 № 923).

Особи, які зареєструються для проходження ЗНО,  матимуть можливість скласти тести з 12 предметів:

  • української мови і літератури
  • історії України
  • математики
  • біології
  • географії
  • фізики
  • хімії
  • англійської мови
  • іспанської мови
  • німецької мови
  • російської мови
  • французької мови.

Кожен учасник ЗНО матиме право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів.

Для всіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року результати ЗНО з української мови і літератури зараховуватимуться як оцінки за підсумками державної підсумкової атестації, що визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови. Також, як результати ДПА зараховуватимуться результати складання тестів із математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття).

Програми зовнішнього незалежного оцінювання розміщено на сайті УЦОЯО у розділі «Підготовка до ЗНО».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2272

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
118

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді