Чи обов’язково дотримуватися послідовності у присвоєнні кваліфікаційних категорій

8214

Запитання

Відповідь

Визначення порядку збереження кваліфікаційних категорій у зв’язку з переходом педагогічних працівників з однієї посади на іншу хоча і врегульовано Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі — Типове положення), але не належить до компетенції атестаційних комісій.

Повноваження розв’язувати такі питання мають лише керівники навчальних закладів (органів управління освітою), які фактично визначають порядок оплати праці педагогічних працівників, яким присвоєно кваліфікаційні категорії, під час їх переходу на інші посади.

Як визначено пунктом 4.7 Типового положення присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Однак наразі врегульоване питання щодо збереження кваліфікаційних категорій за педагогічними працівниками, які переходять на посади методистів. Так, згідно з пунктом 3.27 Типового положення, за педагогічними працівниками, які переходять на посади методистів, зберігаються присвоєні попередньою атестацією кваліфікаційні категорії. Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після переходу на посаду методиста. Ця норма застосовна лише до працівників, які перейшли на посади методистів після набрання чинності Типовим положенням, тобто після 30.12.2010.

Але з огляду на те, що працівник має великий стаж педагогічної роботи, здобув високу кваліфікацію (у зв’язку з чим йому й запропонували посаду методиста районного відділу освіти), раніше йому присвоювали кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», а також з огляду на пункт 3.27 Типового положення, атестаційна комісія могла прийняти рішення про присвоєння такому працівникові кваліфікаційної категорії, не дотримуючись послідовності у їх присвоєнні.

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Атестація педагогів: що нового

Як цьогоріч провести атестацію педагогів, якими нормативними документами керуватися та що врахувати – поради у статті.
154169

Педагогічні звання працівникам закладу дошкільної освіти: вимоги

Педагогічне звання — ознака визнання професійних заслуг працівника. Адже на присвоєння педагогічного звання подають клопотання педагогічна рада чи директор закладу дошкільної освіти. Та самого клопотання замало: необхідно ще й відповідати вимогам
65858