Чи обов’язково дотримуватися послідовності у присвоєнні кваліфікаційних категорій
Запитання
Відповідь
Визначення порядку збереження кваліфікаційних категорій у зв’язку з переходом педагогічних працівників з однієї посади на іншу хоча і врегульовано Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі — Типове положення), але не належить до компетенції атестаційних комісій.
Повноваження розв’язувати такі питання мають лише керівники навчальних закладів (органів управління освітою), які фактично визначають порядок оплати праці педагогічних працівників, яким присвоєно кваліфікаційні категорії, під час їх переходу на інші посади.
Як визначено пунктом 4.7 Типового положення присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Однак наразі врегульоване питання щодо збереження кваліфікаційних категорій за педагогічними працівниками, які переходять на посади методистів. Так, згідно з пунктом 3.27 Типового положення, за педагогічними працівниками, які переходять на посади методистів, зберігаються присвоєні попередньою атестацією кваліфікаційні категорії. Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після переходу на посаду методиста. Ця норма застосовна лише до працівників, які перейшли на посади методистів після набрання чинності Типовим положенням, тобто після 30.12.2010.
Але з огляду на те, що працівник має великий стаж педагогічної роботи, здобув високу кваліфікацію (у зв’язку з чим йому й запропонували посаду методиста районного відділу освіти), раніше йому присвоювали кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», а також з огляду на пункт 3.27 Типового положення, атестаційна комісія могла прийняти рішення про присвоєння такому працівникові кваліфікаційної категорії, не дотримуючись послідовності у їх присвоєнні.
Популярні запитання
- Чи можуть старші братики й сестрички забирати ваших вихованців з дитсадка?
- Чим займається шкільний офіцер поліції
- Яка різниця між сумісництвом, суміщенням та розширенням зони обслуговування
- Як дорослим адаптуватися до першокласника
- Які функції виконує ПМПК задля доступності освіти
- За що платять класному керівникові у школі
- Як працювати з обдарованими учнями
- Як проводити класно-узагальнюючий контроль
- Який тарифний розряд керівника дошкільного закладу у 2017 році
- Як формують читацьку компетентність молодшого школяра
- Що знаємо про перевірку навчальних кабінетів у школі
- Коли в документах указувати ініціали перед прізвищем, а коли — після
- Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року