Міністерство освіти і науки України листом від 12.08.2016 № 1/9-432 надіслало Перелік навчальної літератури, рекомендованої для використання в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
До Переліку увійшло 244 назви навчальної літератури.
Окрім комплексних і парціальних програм та програм і посібників для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, у Переліку подано із вказівкою на освітні лінії:
- навчально-методичні, методичні посібники, методичні рекомендації, збірки, хрестоматії
- навчальні посібники, альбоми, робочі зошити для дітей
- наочні посібники.
Серед навчальної літератури в Переліку зазначені також видання Цифрового видавництва Експертус.
Допоможіть святому Миколаю з подарунками: спечіть разом з дошкільниками «миколайчики» — традиційне печиво для свята
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків