Міністерство освіти і науки України листом від 12.08.2016 № 1/9-432 надіслало Перелік навчальної літератури, рекомендованої для використання в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
До Переліку увійшло 244 назви навчальної літератури.
Окрім комплексних і парціальних програм та програм і посібників для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, у Переліку подано із вказівкою на освітні лінії:
- навчально-методичні, методичні посібники, методичні рекомендації, збірки, хрестоматії
- навчальні посібники, альбоми, робочі зошити для дітей
- наочні посібники.
Серед навчальної літератури в Переліку зазначені також видання Цифрового видавництва Експертус.
Які переваги й недоліки використання фонограми у навчанні дітей співати? Наводимо аргументи «за» та «проти», а також пропонуємо компроміс у цьому питанні
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Від імунітету до міцної ходи: як використовувати доріжки здоров'я під час ранкової гімнастики на свіжому повітрі під час літнього оздоровчого періоду в дитсадку.
Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.