Пожежна безпека

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Саме такою є тема десятого номера журналу «Практика управління дошкільним закладом». Ознайомтеся з публікаціями з питань організації пожежної безпеки, адже від вашої поінформованості може залежати здоров’я, життя вихованців, працівників

У журналі «Практика управління дошкільним закладом» № 10/2015 ми підготували для вас найпотрібніші, найактуальніші матеріали з питань організації пожежної безпеки: витяги із нормативних документів, покроковий алгоритм, пам’ятки.

Висвітлюємо далі питання ведення діловодства за новим порядком. Цього разу дізнайтеся про особливості оформлення наказів з кадрових питань: чи необхідно зазначати розмір посадового окладу працівника, якими літерами потрібно писати прізвища працівників? А ще — як перетворити обтяжливу паперову роботу на високоефективний процес. У цьому допоможе професійний інструмент для створення документів з усіх напрямів діяльності дошкільного закладу та ведення електронної бази документів в онлайн-режимі — програма «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад». Ознайомтеся з відповідною публікацією і переконайтеся, що працювати з документами простіше, ніж ви думали.

Також не оминули увагою питання збільшення розміру мінімальної заробітної плати, що відповідно вплинуло й на розміри оплати праці працівників бюджетної сфери. Наскільки зросла заробітна плата працівників дошкільних навчальних закладів, читайте на сторінках цього номера журналу.

З інших публікацій жовтневого номера журналу ви дізнаєтеся: як виправити помилку у разі присвоєння двом документам однакових реєстраційних індексів; чи є правомірним припинення виплати індексації; яка тривалість відпустки машиніста з прання та ремонту спецодягу (білизни); як розробити та використовувати для професійного зростання керівників дошкільних закладів модулі методичного супроводу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
19

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді