Літній день для дошкільників буде значно цікавішим, якщо наповнити його особливими пригодами та різноманітними справами. Які змістові напрями й форми роботи сприятимуть ознайомленню дошкільників із таким різним літом, — у вступній статті.
Для проживання теми з дошкільниками у пригоді педагогам стануть такі матеріали, як-от: змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти, плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.
Чимало педагогів вважають, що влітку дошкільникам слід відпочивати від занять. Тоді як інші — за те, щоб організовувати для дітей ігри з мильними бульбашками, конструкційні ігри, «Танграм» тощо. Пропонуємо поєднати засвоєння знань і відпочинок у форматі математичних ігор. Про можливості застосування математичних ігор в освітньому процесі в літній період — у цьому числі журналу. А на картках картотеки подано описи деяких ігор.
На кольорових сторінках цього числа:
- асоціативна карта «Літо» та зображення й завдання для аудиту
- майстер-класи «Літній калейдоскоп» та «Уплітаємо літні квіти у віночок»
- коректурна таблиця «Паличка».
Знаковим предметом літнього числа є паличка. Напевне, саме завдяки своїй універсальності і широким можливостям використання в різних ситуаціях паличка, хоча й не є власне дитячою іграшкою, залишається одним із найважливіших предметів дитинства. Про те, як ознайомити дошкільників з різними функціями звичайної палички, — на сторінках цього числа журналу.
Докладніше про все, а також конспект заняття з англійської мови «The world of flowers», пам’ятка для батьків «Ігри з дітьми на відпочинку» та описи народних і рухливих ігор — у липневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».